Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Onze alweer 4 jaar oude site is door DWD flink opgeknapt! Middels Monday bleven we goed op de hoogte van de status van elk website-onderdeel. De communicatie verliep voornamelijk via de mail en... Onze alweer 4 jaar oude site is door DWD flink opgeknapt! Middels Monday bleven we goed op de hoogte van de status van elk website-onderdeel. De communicatie verliep voornamelijk via de mail en meestal kregen we binnen één dag antwoord. Nieuwe verzoeken tijdens het project werden snel opgepakt en geïmplementeerd.

Gestructureerde werkwijze van DWD.

Zoals bij de meeste projecten hadden we ook hier wat (communicatieve) interpretatie verschillen. Deze waren gelukkig vrij snel opgelost.

Parfas exclusieve parfumerie

Ik heb de samenwerking met DWD bijna een jaar geleden opgestart. We zijn blij met de "looks" van onze site. En we zijn benieuwd hoe het gaat lopen met magento 2.

Ik ben vooral contact met Linda geweest en dat ging telkens gemakkelijk en vlot.

Kreber BV

DWD heeft een mooie website gemaakt, waarmee we een flinke stap vooruit hebben gemaakt. Het is prettig samenwerken met de directie en alle verschillende medewerkers. Gedurende het gehele traject... DWD heeft een mooie website gemaakt, waarmee we een flinke stap vooruit hebben gemaakt. Het is prettig samenwerken met de directie en alle verschillende medewerkers. Gedurende het gehele traject heeft DWD goed meegedacht en duidelijk haar expertise laten zien.

Flexibiliteit, meedenken, servicegerichte houding & prijsstelling

OriGENE

Prima samenwerking. Ook wisseling van project management (ivm vakantie) werd goed opgevolgd. En oi heel belangrijk: vriendelijke en vakbekwame mensen.

Flexibel en vriendelijk. Oplossingsgericht.

Online marketing als eigen kernactiviteit integreren in de bedrijfsvoering (is men mee bezig vlgs ons)

Alessandro Di Bucchianico

Onze wensen voor een website met veel functionaliteit (zowel frontend als backend) zijn omgezet in een mooie, functionele website met een strak design.

Goed design, helpdesk reageert zeer alert. Prettige communicatie om van wensen tot uitvoering te komen.

Beter afspraken / ontwerpbeslissingen bijhouden.

Fonds Slachtofferhulp

Dutchwebdesign heeft één van onze *nieuwe) websites ontworpen. Met de druk van een krappe deadline hebben ze binnen een kort tijdsbestek een fantastische website opgeleverd. Hierbij is er intensief... Dutchwebdesign heeft één van onze *nieuwe) websites ontworpen. Met de druk van een krappe deadline hebben ze binnen een kort tijdsbestek een fantastische website opgeleverd. Hierbij is er intensief samengewerkt en hebben ze onze wensen knap uitgewerkt. Zowel qua de vormgeving als de techniek is zijn wij zeer tevreden. Verder was Dutchwebdesign flexibel als er na de oplevering onduidelijkheden waren.

Pinch of Pepper

DWD heeft een erg mooie website gemaakt die exact verwoord wat wij uit willen stralen naar onze klanten. Dit begint bij een goede briefing en design tot en met projectleiding en development.

DWD heeft een prettige no nonsense houding, geen poespas en daardoor prettig in de communicatie en contacten.

Geen.

Consulting

Dutchwebdesign heeft onze nieuwe website ontworpen. Ik ben zeer te spreken over de samenwerking. Wat ik bijzonder knap vind is hoe ze onze ideëen en wensen hebben vertaald in een goed ontwerp.... Dutchwebdesign heeft onze nieuwe website ontworpen. Ik ben zeer te spreken over de samenwerking. Wat ik bijzonder knap vind is hoe ze onze ideëen en wensen hebben vertaald in een goed ontwerp. Daarnaast liep de project management kant van het project heel soepel - er wordt snel en professioneel gereageerd op verzoeken.

Van idee naar ontwerp. Project management.

Bij de overdracht van design naar WordPress was er wat miscommunicatie, mede door de vakantieperiode.

Echte Bakker Piet Snelders

Erg tevreden over Dutchwebdesign.nl

GPO Solutions B.V.

Fijn bedrijf, fijne personen om mee samen te werken. Vertalen de wensen van de klant naar de meeste prachtige websites. Komen met goede ideeën en oplossingen en komen afspraken na!

Goede, duidelijke communicatie. Korte lijnen en deskundig advies.