Aron

In mijn huis moesten meerdere gaten gemaakt worden in de vloeren en het hele ventilatiesysteem moest aangelegd worden. Deze 2 jongens hebben naar mijn mening prima alle werk gedaan. Ze werken... In mijn huis moesten meerdere gaten gemaakt worden in de vloeren en het hele ventilatiesysteem moest aangelegd worden. Deze 2 jongens hebben naar mijn mening prima alle werk gedaan. Ze werken netjes, komen op tijd en kwaliteit is goed. En de prijs is goed in vergelijking met anderen. Kortom ik ben tevreden.

Danielle

Hele goede ervaring. Afspraak binnen een week. Goede kwaliteit reiniging en nieuwe motor kon binnen een dag geplaatst worden. Een tevreden klant.

Stephanie

Het was de hoogste tijd voor onderhoud aan mijn WtW unit. Dus ik had een zoekopdracht geplaatst op Werkspot. De communicatie met Dustbuster4u verliep makkelijk en ze konden al snel langskomen. Het... Het was de hoogste tijd voor onderhoud aan mijn WtW unit. Dus ik had een zoekopdracht geplaatst op Werkspot. De communicatie met Dustbuster4u verliep makkelijk en ze konden al snel langskomen. Het onderhoud werd snel en netjes gedaan, toen ze weg waren kon je niet zien dat ze waren geweest.

Omdat de filters vervangen moesten worden en ik deze niet in huis had, moest de WtW even uit blijven om te voorkomen dat deze weer helemaal vies zou worden. Helaas deed daardoor ook de CV het niet meer. Toen ik Dustbusters4u een berichtje stuurde werd er direct gereageerd en meegedacht, waardoor het probleem snel verholpen was. Top service!

Jeroen

In een woord Top! Goede service en goede aftersales ! Echte aanrader .

Pieter

Abdel heeft in m'n oude en nieuwe huis de afzuigkap in de keuken doorgetrokken naar een uitgang buiten. Puik werk geleverd, hij denkt goed mee over de mogelijke oplossing die het best in de keuken... Abdel heeft in m'n oude en nieuwe huis de afzuigkap in de keuken doorgetrokken naar een uitgang buiten. Puik werk geleverd, hij denkt goed mee over de mogelijke oplossing die het best in de keuken past.

Joel

Alles goed en netjes geinstalleerd. Werkt snel en volgens afspraak en ook nog voor een goede prijs! Allemaal helemaal top geregeld.

L. Meijer

Leuke jongens die snel en netjes werken. Ze komen snel langs en geven goede adviezen waarbij ze er ook voor zorgen dat je geen onnodig hoge kosten maakt. Kortom, zeer positieve ervaring.

Emilio Vetkamp

Ik irriteerde me al een tijdje over het ventilatiesysteem van onze woning. Deze was namelijk erg luidruchtig, en de zuigkracht was ook niet optimaal.

Na een middagje onderzoek via Google...

Na een middagje onderzoek via Google kwam ik erachter dat dit wel eens aan onze ventilatie kanalen kon liggen, en dat het periodiek reinigen van deze kanalen erg belangrijk is voor onze gezondheid. Via Werkspot kwam ik uit bij Abdel, mijn redder in nood.

Na onderzoek kwam Abdel tot de conclusie dat mijn kanalen ernstig vervuild waren, waardoor het systeem constant stof en ander vuil door ons huis liet circuleren. Ook was de zuigkracht enorm afgenomen door de vervuiling, waardoor ik het systeem eigenlijk constant op de hoogste stand had staan. Dit hadals gevolg dat de energierekening aanzienlijk hoger werd en er een constante brom te horen is van de motor die op volle toeren draait.

Abdel heeft alles keurig opgelost, hij is een echte vakman die ik iedereen kan aanraden. Het klusje was zo geklaard, en de kosten vielen reuze mee! Hulde!

M. Zarioh

Keurig gereageerd, vlotte reactie en netjes gedaan waar ze voor kwamen. Zou ze zeker aanbevelen.