Groenland

Reageert snel en netjes. Vakkundig en vlotte levering. Installatie is super stil in vergelijking met de oude. Goede prijs en aan te raden !

Martijn Eijbersen

Uitstekende service.
Snelle levering en uitstekende prijzen.
Echt een aanrader voor het vervangen en reinigen van mechanische ventilatie.

Natascha

Professioneel en efficiënt. Moussa was heel netjes, efficiënt en mijn vragen beantwoord en goed uitgelegd over het systeem.

Wim

Extra punten voor de extra fraaie afwerking van de stroomvoorziening voor de ruimtesensor!

Paco

They were fast and made their job perfectly. They were also nice in answering a few questions I had and left everything perfectly clean after the job.

M.A. Elders-Poldervaart

Fantastisch, fantastisch, wat ben ik goed geholpen en er ontzettend goed op vooruit gegaan. Niets hoor je meer in stand 1 en toch zuigt het af en reinigt het. Alles is zeer goed schoongemaakt, ook... Fantastisch, fantastisch, wat ben ik goed geholpen en er ontzettend goed op vooruit gegaan. Niets hoor je meer in stand 1 en toch zuigt het af en reinigt het. Alles is zeer goed schoongemaakt, ook er omheen waar wat gevallen was. Perfecte monteur en zo heel erg vriendelijk en zorgzaam en meelevend.

Ying

Super bedrijf, snelle afspraak, ervaren personeel en werkt met kwaliteitsproducten. Neemt de tijd om goede uitleg te geven en maakt alles na afloop schoon. Dit alles voor een goed prijs!

Josh

Ervaren personeel. Mijn Badkamer ventilatiesysteem hebben ze heel snel en professioneel geïnstalleerd.

Cosar

Netjes en schoon gewerkt!! Bedankt!!!

Bos

Fijn bedrijf. De medewerkers zijn vriendelijk, denken met je mee en werken netjes.