Hans

Deskundig en volgens afspraak

Jan

Snelle en zeer goede service. Er werd prima uitgelegd wat de werkzaamheden waren tijdens de klus. De monteur werkte serieus en schoon, prima monteur.

Marco

Great service ...very precise in communication and timings. Reasonably priced! I will call them again when needed.

Nicole

Netjes op tijd, snelle goede service. Goed advies, nette prijs

Sneek

Zeer goed contact en goed werk afgeleverd goede prijs verhouding.

Kees

Goede en snelle service. Werken netjes. Vriendelijke gasten

Valerie

Ik had mijn klus in het weekend op werkspot gezet. Ze reageerden van Dustbuster 4u als eerste, dus ik heb ze gebeld voor de klus. Duidelijke uitleg aan de telefoon over wat ze konden doen en wat de... Ik had mijn klus in het weekend op werkspot gezet. Ze reageerden van Dustbuster 4u als eerste, dus ik heb ze gebeld voor de klus. Duidelijke uitleg aan de telefoon over wat ze konden doen en wat de kosten waren. Ze konden de volgende dag al komen. Binnen 3 kwartier was de motor van de mechanische ventilatie vervangen en waren de luchtkanalen gereinigd. Het waren hele vriendelijke gasten en ze hebben alles netjes opgeruimd. Ik ben heel blij dat ik geen gezoem meer hoor en ik raad Dustbuster 4u zeker aan!

Renr

Hij was iets te laat, ivm uitlopende klus. Dit heeft hij netjes laten weten. Duidelijke uitleg gehad en geplaatst in goed overleg. Scherpe prijs inclusief installatie, aanschaf en schoonmaken. Een... Hij was iets te laat, ivm uitlopende klus. Dit heeft hij netjes laten weten. Duidelijke uitleg gehad en geplaatst in goed overleg. Scherpe prijs inclusief installatie, aanschaf en schoonmaken. Een aanrader

Azim

Heb een goede ervaring gehad met Abdel. kwalitatief goed werk binnen korte tijd, en met een scherpe prijs! Zeker een aanrader.