Sjoerd, Arnhem

Netjes, afspraak gemaakt voor groot onderhoud.
Vanochtend is de installateur geweest.
Netjes, afspraak gemaakt voor groot onderhoud.
Vanochtend is de installateur geweest.
De installateur zei direct na het zien/horen van onze ventilatiemotor dat deze teveel lawaai maakte en de lagers versleten waren. Ik ben redelijk sceptisch in dit soort gevallen. Maar hij had 2 verschillende nieuwe ventilatieboxen bij zich en kon ze even op het stopcontact laten horen. Een erg groot verschil met wat we hadden, (staat die aan?, op de zachtste stand). Plus dat onze ventilatiebox 13jaar oud was en door onszelf (2e bewoners) nooit onderhoud had gehad én google mij vertelde dat een box na 15 jaar ongeveer aan vervanging toe is. Ben ik hierin mee gegaan. Hij heeft alles netjes geinstalleerd, ventilatiekanelen schoongemaakt en netjes achtergelaten. Tevreden!

Agnetta Scheij

Hele goede ervaring. Goed en kundig te woord gestaan en snel een afspraak op korte termijn kunnen maken. De monteur werkt erg netjes en is kundig. Kortom zeer tevreden!

Dekker

Netjes, schoon en volgens afspraak gewerkt.

Birsen

De afspraak was snel gemaakt en ik ben telefonisch van alle informatie voorzien. Binnen een week is Musa langs geweest, hij heeft alles nogmaals rustig uitgelegd, alle kanalen zijn gereinigd (voor... De afspraak was snel gemaakt en ik ben telefonisch van alle informatie voorzien. Binnen een week is Musa langs geweest, hij heeft alles nogmaals rustig uitgelegd, alle kanalen zijn gereinigd (voor en na foto’s laten zien!) ventielen zijn schoon, ventilatie is vervangen en alles is zeer netjes achtergelaten. Vriendelijk, kwaliteit en goede prijs!

Iris

Snel klaar, schoon achtergelaten!

Peter

Zeer snelle aktie voor maken van afspraak. Aanwezig op afgesproken tijd. Zeer netjes gewerkt, uitleg gegeven door aardige, kundige jongen. Zeer aan te bevelen!!

Sabina & Michel

Vriendelijke monteur, heeft duidelijke uitleg gegeven. Netjes alles afgewerkt.

Goverts

Serieus erg blij met het geleverde werk. Kundig advies vooraf en tijdens het werk goed meegedacht, professioneel advies gegeven en zeer keurig en schoon gewerkt. Moderne communicatie via WhatsApp en... Serieus erg blij met het geleverde werk. Kundig advies vooraf en tijdens het werk goed meegedacht, professioneel advies gegeven en zeer keurig en schoon gewerkt. Moderne communicatie via WhatsApp en sturen gewoon betaalverzoekje.
Ik ben blij verrast en raad DustBuster4U absoluut aan.

francois

Prima ervaring, aardige man, snel en schoon gewerkt.