1740 Reviews

Armine Akopyan

2/10

GEEN SERVICE
Mijn broer besteld een boek bij jullie voor zijn bachelorproef, ruim twee weken op voorhand zodat het zeker op tijd komt. Betaald extra kosten zodat ze het snel bezorgen. Er werd...
GEEN SERVICE
Mijn broer besteld een boek bij jullie voor zijn bachelorproef, ruim twee weken op voorhand zodat het zeker op tijd komt. Betaald extra kosten zodat ze het snel bezorgen. Er werd ons beloofd dat de boek op 7 juni hier ging zijn, het is 12 juni en wij hebben nog altijd GEEN boek ontvangen! Morgen is zijn presentatie voor de jury van de Academie in Antwerpen. Gaan jullie het aan hun uitleggen dat jullie bedrijf geen beloftes nakomt?! Schandalig is dit! Jullie bedrijf bezorgt zijn vaste klanten alleen maar een hoop stress. Door jullie onverantwoordelijkheid is zijn boek ook nog is kwijt, €60 in de vuilnisbak.

Wij bestellen hier NOOIT meer en ik raad het niemand aan!

GEEN

J Mager

8/10

Goede service en op tijd geleverd en heel fijn dat ik er maar 4 mocht bestellen. Dank je wel

Duidelijkheid van de site.

nvt

7/10

Duidelijke omschrijving op de website, afwerking kan beter. Op hout gedrukte kaart had onderaan veel inktvlekken en hier en daar (grote) splinters. Ook verzendkosten waren erg hoog voor... Duidelijke omschrijving op de website, afwerking kan beter. Op hout gedrukte kaart had onderaan veel inktvlekken en hier en daar (grote) splinters. Ook verzendkosten waren erg hoog voor brievenbuspost (1 stuk).

Goede omschrijving op de website en duidelijke informatie.

Madelief

7/10

Snelle communicatie snelle levering snelle alles, en goedkoop. Kleine kanttekening, voor de prijs is het perfect maar het is niet super mega mooi geprint. Daarnaast zat er bloed (denk van een... Snelle communicatie snelle levering snelle alles, en goedkoop. Kleine kanttekening, voor de prijs is het perfect maar het is niet super mega mooi geprint. Daarnaast zat er bloed (denk van een papiersnee?) in m’n proefdruk en had ik graag gewild dat hier iets serieuzer op in was gegaan.

Snel!

N.Kok

8/10

Eerst leek het erg ingewikkeld maar het viel heel erg mee. Alleen de pagina groote was een probleem aangezien ik hem on word had gemaakt en daar is de standaart afmeting A4 anders. Heb hem aangepast... Eerst leek het erg ingewikkeld maar het viel heel erg mee. Alleen de pagina groote was een probleem aangezien ik hem on word had gemaakt en daar is de standaart afmeting A4 anders. Heb hem aangepast maar achteraf blijkt dat de blz dan niet meer kloppen. Mooi drukwerk erg mooi en tevreden helaas inhoud veranderd door veranderen pagina groote dus moet hem opnieuw maken. Jammer maar helaas.

Kwaliteit van het boek

LEF impro

10/10