Stairmobil Nederland

snelle levering, jammer genoeg geen korting i.v.m. doorverkoop aan klanten. Misschien toch mogelijk bij bijv. 3 stuks?

ruim assortiment

Carl Bergisch

Zeer prettig

Meedenken

Wilfred Metselaar

Makkelijk het juiste product kunnen vinden. Levering was op tijd.

Ruim assortiment en een duidelijke website. Redelijke prijzen.

Positief

Heel makkelijk om een drempelhulp te ruilen. Omdat we dichtbij woonden konden we ernaar toe rijden en drempelhulp wisselen voor een iets lager versie.

W. M. van der Bij

Precies wat ik nodig had aan drempelhulpen

prijs

Miep Wilbers

De goederen zijn perfect en optijd geleverd. Ze voldoen goed voor het doel waarvoor ze bedoeld zijn.

Zoals boven beschreven.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de drempelhulpen goed voldoen. Wij wensen u veel gebruikers gemak.

Fokke de Jong

Geen negatieve punten. Alles was perfect. Bestelling eenvoudig. Duidelijke uitleg over product en meting. Vlotte levering. Perfect product. Ben zeer tevreden.

Uitleg. Meetmethode. Levering. Product.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag wens ik u heel veel gebruikersgemak.

Ik heb drempelheupen gekocht. Het product is prima als verwacht. Ze kwamen wel een paar dagen later dan gepland, maar dat kan ook een probleem met post.nl zijn geweest

Prima drempelheupen

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat verelend dat u uw bestelling pas later heeft ontvangen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Wat verelend dat u uw bestelling pas later heeft ontvangen.
Drempelhulpen welke op werkdagen voor 14.00 uur worden besteld verzenden wij nog dezelfde dag via PostNL. Normaliter ontvangt u de drempelhulpen dan de volgende werkdag. Incidenteel kan het voorkomen dat PostNL de bezorging bij PostNL vertraging oploopt.
Ter controle sturen wij daarom altijd een track en trace link mee zodat de klant het pakket kan volgen.
Omdat we het erg belangrijk vinden dat klanten hun bestelling tijdig ontvangen heb ik nagekeken waar het is misgegaan. Dit blijkt inderdaad bij PostNl te liggen.
Ondanks de latere bezorging wil ik u toch heel veel gebruikersgemak wensen en danken voor uw feedback.

Via website drempelhulpen besteld en kwam zeer vlot binnen.

Duidelijke website.

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer een drempelhulp wordt besteld dan is dat vaak omdat er een probleem is met een hoogteverschil wat men zo snel mogelijk wil oplossen. Snelle verzending... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer een drempelhulp wordt besteld dan is dat vaak omdat er een probleem is met een hoogteverschil wat men zo snel mogelijk wil oplossen. Snelle verzending vinden wij dan ook erg belangrijk.
Wij wensen u heel veel gebruikersgemak.

's Avonds had ik besteld, de volgende morgen kreeg ik telefoontje omdat adresgegevens niet volledig waren en werd product verstuurd. De daaropvolgende dag werd product bezorgd. Was geheel volgens... 's Avonds had ik besteld, de volgende morgen kreeg ik telefoontje omdat adresgegevens niet volledig waren en werd product verstuurd. De daaropvolgende dag werd product bezorgd. Was geheel volgens verwachting. Perfect!

snel, accuraat en vriendelijk

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel gebruikersgemak.