Randa Verlind

Snelle levering.

Duidelijke website

Marcel Huijveneers

Uitstekende levering en service

Ik had iets foutiefs besteld. Na melding meteen retourlabel gekregen.

Korte lijnen, nemen meteen de telefoon op, of bellen correct terug!
Prima!!

snelle communicatie

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Korte lijnen vinden wij inderdaad belangrijk. Een drempelhulp koop je, in veel gevallen, pas als er een toegankelijkheidsprobleem is. Dan is het voor de klant wel... Hartelijk dank voor uw beoordeling. Korte lijnen vinden wij inderdaad belangrijk. Een drempelhulp koop je, in veel gevallen, pas als er een toegankelijkheidsprobleem is. Dan is het voor de klant wel zo prettig om korte lijnen te hebben voor wat betreft advies over de juiste oplossing.

Rob Bergmeester

Goede kwaliteit en betaalbaar.

Snelle levering.

Jan Verstraeten

Drempelhulpen = Kwaliteit

Uitgebreide en duidelijke beschrijving product en meetinstructie. Bijzonder attent dat er een monster kan worden aangevraagd en dat ook nog eens zonder kosten!

Egbert het Lam

Prima bedrijf

goede kwaliteit, snelle levering.

Mathijs Lombard

Perfecte service

Prijs, kwaliteit, correct geleverd en zelfs eerst een kosteloos monster mogen ontvangen

Reactie Drempelhulpen.com:

Dank voor uw review. Goed om te horen dat u zo tevreden bent.

Werd niet vermeld dat het geleverd was, lag bij buurman

Duidelijke site

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw review en wat goed om te horen dat u de site als duidelijk ervaart.
Wat betreft de bezorging vn uw pakket begrijpen wij dat het vervelend is dat u geen melding heeft ontvangen dat uw pakket bij een buurman is geleverd. Bestellingen laten wij bezorgen door PostNL. Sinds juli vorig jaar laten zijn geen "niet thuis" kaartjes meer achter in de brievenbus. Hierdoor ontvangt u dus geen melding op papier. Dit is een beslissing van PostNL waar wij helaas geen invloed op hebben. Wel kunt uw pakket volgen via de Track en Trace link die wij u hebben gemaild.