Eddie

Super ervaring!! Nette snelle en duidelijke service.

Sanne van Erven

Neuer Nera 80×120 grote complete douchecabine met regendouche besteld op 2 februari. Ondertussen zijn we een maand verder en ik heb nog niks mogen ontvangen. De levertijd van het artikel is volgende... Neuer Nera 80×120 grote complete douchecabine met regendouche besteld op 2 februari. Ondertussen zijn we een maand verder en ik heb nog niks mogen ontvangen. De levertijd van het artikel is volgende de site nog steeds 3-5 werkdagen. Wanneer ik vraag naar de status krijg ik snel reactie. Ik moet er helaas wel zelf achteraan. Er wordt geen initiatief getoond om me op de hoogte te houden. Komende maandag zou ik meer moeten horen omdat er dan een levering binnenkomt van de betreffende leverancier.

A.M. Lootens

Donder op met je troep

Reactie Douchezaak:

Wij proberen u al de hele tijd te bellen/ bereiken om te vragen wat er mis is gegaan, zodat wij samen kunnen zoeken naar een oplossing. U heeft ons nooit iets laten weten dat er iets niet naar uw... Wij proberen u al de hele tijd te bellen/ bereiken om te vragen wat er mis is gegaan, zodat wij samen kunnen zoeken naar een oplossing. U heeft ons nooit iets laten weten dat er iets niet naar uw zin was. Helaas kunnen wij u niet te pakken krijgen en reageert u niet op u telefoon en of e-mail. Ook kan ik helaas geen ander telefoonnummer vinden op al uw verschillende websites. Ik hoop dat u contact met ons wil zoeken om alsnog naar een oplossing te komen.

Guy Schoolmeesters

Ik moet al feedback geven en ik heb nog niks ontvangen ????????????