Rene

Het is een prima bedrijf met een duidelijke webshop. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed vergelijke andere bedrijven. Enig puntje van kritiek is dat niet alle medewerkers consequent hun... Het is een prima bedrijf met een duidelijke webshop. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed vergelijke andere bedrijven. Enig puntje van kritiek is dat niet alle medewerkers consequent hun acties/beloftes uitvoeren als er vragen zijn over leveringen. Echter kreeg ik (vermoedelijk) de leiding gevende aan de lijn die alles vlot op pakte en ook excuses maakte en dit ging behandelen met het team.

Saar Jacobs

Uiteindelijk heeft Douchezaak mijn klacht ter harte genomen en naar behoren afgehandeld. Waarvoor dank!

Shahla Ajami

Retour beleid is niet van deze tijd

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Bedankt voor het invullen van de review.
Via de mail hebben wij contact met u gehad. Daarin hebben wij inderdaad aangegeven dat de kosten voor het retour sturen voor u eigen rekening zijn. Dit is terug te vinden in ons retour beleid.

David

Zeer fijne zaak, goeie prijzen en service. Ik had zelf een verkeerd onderdeel besteld en Martijn heeft dit super voor ons opgelost.

Bart

Dubbel, 1x goede communicatie, 1x onduidelijk (levertijd).

Fleur

Het artikel was niet beschermd voor verzending. Heel onnozel en onnodig. Kapot geleverd en mijn retour voor 8euro retour verzonden. Ik wacht nog op mijn retour betaling van de aankoop.