Diego

Slecht

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. We zouden graag met u in contact komen om te kijken wat er precies verkeerd is gegaan.

Jonathan Verbist

Breed aanbod en lage prijs maar trage levering

Timm Creutzburg

Ik had nog nooit van douchezaak gehoord. Ik wilde iets bestellen wat niet op voorraad was. Via de chat uitstekend geholpen wanneer er weer voorraad zou zijn. En de beloftes zijn waar gemaakt. Heel... Ik had nog nooit van douchezaak gehoord. Ik wilde iets bestellen wat niet op voorraad was. Via de chat uitstekend geholpen wanneer er weer voorraad zou zijn. En de beloftes zijn waar gemaakt. Heel fijn en snel!

Paul Feitz

Het verkeerde artikel is geleverd, nog niet opgelost.

Kurt Meyfroidt

Alles vlot aan huis geleverd en de kast bestaat uit stevig materiaal

AD Bartels

Slechte service

Reactie Douchezaak:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Er is een aantal keer naar u gecommuniceerd dat de levertijd van de douchecabine onbekend was bij de leverancier, dit staat ook vermeld bij ons op de site. We vinden het vervelend dat er onduidelijk hierdoor is ontstaan. We hebben het artikel na aanleiding van ons telefonisch contact meteen geannuleerd en de rest van de artikelen toen ze binnen waren meteen bij u geleverd. Wat vervelend dat u dit ziet als slechte service.