Monica

Ik heb bij jullie een jurkje besteld voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag. En ook meteen aangedaan op d’r cake smash fotoshoot. Ze vond d’r rokje wel echt heel leuk en moest er elke keer aan... Ik heb bij jullie een jurkje besteld voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag. En ook meteen aangedaan op d’r cake smash fotoshoot. Ze vond d’r rokje wel echt heel leuk en moest er elke keer aan zitten. Echt geweldige kwaliteit en een aanrader!

De maat valt perfect en zelfs naar paar keer wassen blijven de kleuren heel mooi en fel!

luc dhossche

Zeer positief

snelle en steeds klantgerichte reactie & oplossing

MP

Aankoop werd na wekenlang wachten kapot geleverd door slechte verpakking. Ik krijg nadien geen antwoord op mail.

?

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Beste klant,
Wij proberen iedere dag onze mailbox bij te houden, maar soms lukt dat niet, zeker niet met bijzondere gevallen. U heeft ons overladen met mailtjes wanneer de kroon zou komen. Wij hebben u gevraagd wanneer u het uiterlijk nodig zou hebben. Daar hebben wij nooit antwoord op gekregen.
Jammer dat u al een slechte review schrijft, voor wij kunnen reageren.
Wij hebben u een kroon opgestuurd op een manier waarop wij dat altijd doen. Alleen heeft de postbezorger geprobeerd dit door uw brievenbus te proppen waardoor er kreuken zijn ontstaan. Dit is voor ons ook overmacht zoals u zult begrijpen. Wij hebben voor pakketpost betaald.
Wij hebben een klacht ingediend bij de vervoerder en u het geld terug betaald.
Sorry voor het ongemak.
Gr. Team Dottig

Jammer dat de ballonnen niet in goede staat waren
truitje was wel in orde

snelle levering

Corina

Goede service

Cynthia

Super snelle levering

Jenny

We zochten al een tijd een feestjurk voor Kerst voor mijn dochter. Ter toeval stuitte wij op jullie site. Door te zien of een product op voorraad is, konden wij snel een keuze maken. De jurk is snel... We zochten al een tijd een feestjurk voor Kerst voor mijn dochter. Ter toeval stuitte wij op jullie site. Door te zien of een product op voorraad is, konden wij snel een keuze maken. De jurk is snel geleverd, was mooi verpakt en mijn dochter was super blij!

Goede prijs - kwaliteit verhouding
Prachtige jurk

Stefani Ivanova

Nancy

Slecht. Jurkje met naam besteld op 8 november.
Slecht. Jurkje met naam besteld op 8 november.
Op de site stond op voorraad maar bleek niet zo te zijn. Moest dus 21 dagen wachten. Aangegeven dat ik het eind nov. nodig had. Niets van het bedrijf meer gehoord. Zelf steeds meerder keren moeten mailen voordat ik antwoord kreeg. Zou nu uiteindelijk 7dec binnen komen. Ook nu geen reactie dat het er nog niet was. Vandaag gebeld hoe het nu met mijn pakje is. Kwam misschien vandaag binnen. Zou einde dag mail krijgen. Tot mijn verbazing hebben ze nu de hele order gecanceld om dat ze niet aan mijn verwachtingen kunnen voldoen. En moet ik maar ergens bestellen waar ze wel voorraad hebben. Gedaan. TIP voor iedereen bij amazon hebben ze heel veel dezelfde jurkjes. Zondag al in huis. Maandag laten bedrukken en klaar. En stuk goedkoper!

Reactie Dottig.com:

Beste Nancy,
De vorige keer hebben wij hetzelfde jurkje geleverd, waar u erg tevreden over was.
Beste Nancy,
Dit keer hadden wij helaas een voorraadfout met de maat. Wij hebben u daarover bericht en u heeft er voor gekozen om toch te wachten. Helaas door de enorme drukte in december zijn zendingen vertraagd.
U wilt iedere week op de hoogte worden gebracht, alleen hebben wij daar helaas de mankracht niet voor. Wij hebben wel 7 x gemaild met u op het moment dat u vragen stelde. Maar als wij afhankelijk zijn van derden kunnen wij alleen maar een inschatting maken wanneer wij iets binnen krijgen. Helaas gingen uw eisen erg ver zoals na 17:00 uur en in het weekend beantwoorden. Inmiddels gaf deze order zoveel stress voor u en voor ons, dat wij hebben besloten de order te annuleren.
Heel spijtig want wij willen natuurlijk de klant tevreden stellen maar in dit geval leek het niet te gaan lukken.
Fijn dat u elders toch nog geslaagd bent.
Gr. Team Dottig

Juliana Chrispijn-Youssef

Heel goede, snelle, service en leuke kleren te vinden

Snel service en goede prijzen