Sophie

Leuke collectie en goede service!

Snelle service en heel leuk ingepakt

Jasmin

Super fijn! Wegens omstandigheden werd mijn pakketje pas de week erop verstuurd maar ik ben op tijd geïnformeerd en met de vraag of ik me geld terug wou.

Netjes ingepakt, top service ,

San

Goederen precies zoals omschreven en keurig op tijd geleverd

Levering zoals ze hadden beloofd

Chiara

Jammer dat ik erachter kom dat dezelfde jurken van AliExpress word verkocht voor de helft van de prijs!

Mooie jurk

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Maar als u niet tevreden bent, mag u natuurlijk retour sturen. U bent nog binnen de retourtermijn.
Gr. Team Dottig

Jaleesa

Heel fijn! Ik heb vaker bij Dottig jurkjes voor mijn dochter besteld. De jurken zijn altijd sneller dan verwacht binnen en super cute!

Elena

Ik heb onlangs een babyjurkje besteld. Het duurde een paar dagen voor het arriveerde. Het jurkje ziet er prima uit. Toch heb ik wat kritiekpunten:

1. Geen haarbandje bij de nieuwsbrief...

1. Geen haarbandje bij de nieuwsbrief ontvangen.
2. Cadeaupapier is niet altijd praktisch.
3. De kleding is gewoon op Aliexpress te vinden.
4. Heel veel kleding is niet op voorraad of er zijn maar 1-3 stuks beschikbaar.

1. Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief en dan krijg je een gratis haarbandje. Deze heb ik nooit ontvangen en ik heb geen reactie ontvangen toen ik hierover een bericht stuurde naar klantenservice (er is namelijk geen telefoonnr.). Een beetje raar.

2. Het is verpakt in cadeaupapier, wat een leuke extra toevoeging is, maar door de bezorging in een envelop raakte het cadeaupapier flink ingedeukt waardoor het minder mooi is om het echt als cadeau aan een ander te geven. Voor je eigen kind is het overigens helemaal prima.

3. Ik ben erachter gekomen dat de jurkjes van Dottig gewoon op sites zoals Aliexpress te vinden zijn, met zelfs exact dezelfde foto's voor 1/4 van de prijs. Dit hoeft niet erg te zijn als je bereid bent om extra te betalen zodat je de feestkleding na een paar dagen i.p.v. een maand binnenkrijgt. Toch zou ik hiermee rekening houden.

4. Dottig heeft maar heel weinig voorraad van kleding. Van de vele jurkjes die ik heb bekeken, waren de meeste maten niet op voorraad en enkele maten die wel op voorraad waren, daarvan waren er maar 1-3 stuks beschikbaar. Je moet hierdoor 1) Flink zoeken en 2) Meteen bestellen.

Het jurkje is in het echt ook mooi en het was leuk verpakt. Ook is het, vergeleken met andere merken, naar Nederlandse maatstaven betaalbaar voor wat je krijgt. Dit ondanks mijn opmerking... Het jurkje is in het echt ook mooi en het was leuk verpakt. Ook is het, vergeleken met andere merken, naar Nederlandse maatstaven betaalbaar voor wat je krijgt. Dit ondanks mijn opmerking hierboven. Ook is het concept leuk vormgegeven en best uniek in Nederland.

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
1. U schijft ons na 18 dagen het gratis haarbandje niet ontvangen te hebben? Wij vinden het jammer dat u dit niet direct na ontvangst van uw pakket meldt.
2. U schrijft in uw...
Beste klant,
2. U schrijft in uw mail, dat u voordat u een review schrijft wil weten of wij nog een haarbandje gaan opsturen. Dat waren wij zeker van plan na te sturen, maar wij krijgen de tijd niet om te reageren, of u plaatst al een slechte review...daarbij voelde het ook als een dreigement. Niet echt fijn communiceren vonden wij.
3. Wij verpakken alles zo leuk mogelijk voor onze klanten. Dat is een extra service. Jammer dat het bij u gekreukt kwam. Wij wisten ook niet dat u het cadeau ging geven, dat had u dan nog kunnen aangeven in het opmerkingen vak. Wij hebben hier ook nog nooit klachten over gehad.
4. Helaas probeert AliExpress alles na te maken. Daar heeft iedereen last van, ook onze fabrieken. Wij werken met kwaliteitsfabrieken en leveren jurken tegen een goede kwaliteit/prijsverhouding al meer dan 10 jaar met heel veel vaste klanten.
Iedereen mag de jurken thuis beoordelen en passen. Wij leveren de service dat u altijd uw geld terug krijgt, en leveren de juiste maten bij de klanten.
5. Klopt dat wij weinig voorraad hebben. Daarom zijn wij onlangs verhuisd naar een groter pand! Dus gaan wij meer klanten sneller blij kunnen maken.
Toch bedankt voor uw positieve woorden en dat u uiteindelijk blij bent met de kwaliteit-prijsverhouding, want daar gaat het om.
Gr. Team Dottig

Marie Montero

Mijn ervaring is heel goed met dottig.

De bestelling is op tijd bezorgd en het duurt niet lang. Alles is net als op de foto.

Van cleemputte Tiffany

Super service

Snelle levering + mooi ingepakt.

angeliekgajadharsing@gmail.com

Snel

Catalijne

Fijne & snelle levering. Makkelijke website.

Zeer attent. Hadden de tutu zonder te vragen al ingepakt voor een verjaardag.