Kwaliteit
Bereikbaarheid

Niels

Goede kwaliteit van de producten en levering is helemaal prima!

Beste Niels,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.
Beste Niels,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn blij om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Merel

Gemiste kans, veel gedoe

Beste Merel,
Vervelend om te lezen dat u gedoe heeft gehad bij ons. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ook niet onze werkwijze.
Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice? Dan...
Beste Merel,
Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice? Dan weet ik zeker dat ik u verder kan helpen.
Ronald | Manager | Doehetbudget.nl

Wolfs

Ik wilde mijn rolgordijn contrarollend geleverd hebben. Na contact met Doehetbudget werdt mij gezegd dat ik mijn rolgordijn gewoon met het trekkoord aan de andere kant moest bestellen en gewoon... Ik wilde mijn rolgordijn contrarollend geleverd hebben. Na contact met Doehetbudget werdt mij gezegd dat ik mijn rolgordijn gewoon met het trekkoord aan de andere kant moest bestellen en gewoon contrarollend moest ophangen, dat ging gewoon er waren ook geen problemen met het oprollen. Nu heb ik mijn rolgordijn ook zo besteld maar nu heb ik als ik het ophang de verkeerde kant van het stof aan de binnenzijde. Om het toch goed te krijgen heb ik het rolgordijn niet contrarollend opgehangen en heb het trekkoord aan de verkeerde kant.
Dus het advies van Doehetbudget klopte niet en heb ik een rolgordijn wat het trekkoord aan de verkeerde kant heeft

Beste familie Wolfs,
Bedankt voor uw review.
Zou u contact kunnen opnemen met de klantenservice? Dan kan ik u verder helpen.
Ronald | Doehetbudget.nl

Petra Scholing

Mooie raamdecoratie voor een betaalbare prijs!

Beste Petra,
Dank u wel dat u de moeite heeft genomen om een review achter te laten.

Frank

Makkelijk, snel en klantgericht.

Beste Frank,
Hartelijk dank voor uw mooie complimenten!

dezuikertuin

Op eerste gezicht goed. Makkelijk bestellen maar toen. De houten jaloezieën opgehangen zag er mooi uit tot we ze dicht deden een ENORME kier aan de bovenzijde. Direct gekeken hoe dit kwam en... Op eerste gezicht goed. Makkelijk bestellen maar toen. De houten jaloezieën opgehangen zag er mooi uit tot we ze dicht deden een ENORME kier aan de bovenzijde. Direct gekeken hoe dit kwam en geconstateerd dat het band iets te lang is.
Uiteraard dit gemeld met foto’s daarom antwoord gekregen dat het normaal was om de jaloezieën te kunnen sluiten. Nou deze kier was zeker niet normaal te noemen. Weer terug gereageerd en wederom als antwoord dat er niets aan te doen was en dat het normaal was.
Toen FOTOS verzonden met jaloezieën die bij hen gekocht zijn waarop duidelijk de kier NIET is. Toen als antwoord dat ze eventueel terug mogen maar dat het dan erg lang gaat duren voor wij ze terug hebben omdat ze opgestuurd moeten worden naar het buitenland. Met andere woorden een ontmoediging.
Terwijl ik heb aangegeven dat ik het zelf op kan lossen en of ik dan eventueel een vergoeding kan krijgen. Wij hebben namelijk een iemand gevonden die het kan maken. Daar kwamen ze niet op terug. Dus als ik ze stuur ben ik ze duidelijk HEEL lang kwijt terwijl ze er super snel waren merkwaardig.
Kortom het kan tegenvallen en is niet altijd jubel jubel. Maar prijs is goed en ze waren er wel snel eerlijk is eerlijk.

Beste dezuikertuin,
Het klopt inderdaad dat onze productie in het buitenland zit.
Beste dezuikertuin,
Het klopt inderdaad dat onze productie in het buitenland zit.
Hierdoor zitten wij ook vast aan de reistijd naar het buitenland en uiteraard dat de jaloezieën ook weer terug moeten komen naar Nederland. U begrijpt natuurlijk ook dat dit langer gaat duren dan dat de productie in Nederland zit.
Mocht u nog van gedachte veranderen, horen wij dit uiteraard graag.
Wij willen u graag verder helpen.
Kirsten|Doehetbudget.nl

B.G. Peet

Duidelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd, goede kwaliteit.

Beste B.G.,
Hartelijk dank voor uw review!

Rita Hartemink

We zijn heel tevreden. Qua kleur,maat . Kwalitatief goed. We hopen weer jaren plezier te hebben van onze jaloezieën.

Beste Rita,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent!
Kirsten |...
Beste Rita,
Bedankt voor uw mooie review.
Fijn om te lezen dat u zeer tevreden bent!

L'arte dell'estetica

In een woord Super!

Beste L'arte dell'estetica,
Fijn om te lezen dat u uw gehele ervaring met Doehetbudget in één woord super vind.
Beste L'arte dell'estetica,

Dooper

Mooi product en duidelijke communicatie. Wij zijn tevreden.

Beste Dooper,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat ook u zeer tevreden bent over onze service.
Beste Dooper,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat ook u zeer tevreden bent over onze service.