Kwaliteit
Bereikbaarheid

dezuikertuin

Op eerste gezicht goed. Makkelijk bestellen maar toen. De houten jaloezieën opgehangen zag er mooi uit tot we ze dicht deden een ENORME kier aan de bovenzijde. Direct gekeken hoe dit kwam en geconstateerd dat het band iets te lang is.
Uiteraard dit gemeld met foto’s daarom antwoord gekregen dat het normaal was om de jaloezieën te kunnen sluiten. Nou deze kier was zeker niet normaal te noemen. Weer terug gereageerd en wederom als antwoord dat er niets aan te doen was en dat het normaal was.
Toen FOTOS verzonden met jaloezieën die bij hen gekocht zijn waarop duidelijk de kier NIET is. Toen als antwoord dat ze eventueel terug mogen maar dat het dan erg lang gaat duren voor wij ze terug hebben omdat ze opgestuurd moeten worden naar het buitenland. Met andere woorden een ontmoediging.
Terwijl ik heb aangegeven dat ik het zelf op kan lossen en of ik dan eventueel een vergoeding kan krijgen. Wij hebben namelijk een iemand gevonden die het kan maken. Daar kwamen ze niet op terug. Dus als ik ze stuur ben ik ze duidelijk HEEL lang kwijt terwijl ze er super snel waren merkwaardig.
Kortom het kan tegenvallen en is niet altijd jubel jubel. Maar prijs is goed en ze waren er wel snel eerlijk is eerlijk.

Reactie Doehetbudget.nl:

Beste dezuikertuin,
Het klopt inderdaad dat onze productie in het buitenland zit.
Hierdoor zitten wij ook vast aan de reistijd naar het buitenland en uiteraard dat de jaloezieën ook weer terug moeten komen naar Nederland. U begrijpt natuurlijk ook dat dit langer gaat duren dan dat de productie in Nederland zit.
Mocht u nog van gedachte veranderen, horen wij dit uiteraard graag.
Wij willen u graag verder helpen.
Kirsten|Doehetbudget.nl

Score voor Doehetbudget.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: