Kwaliteit van geleverde product

jcj laan

Bestelling op tijd.
product (eco kal) waardeloos, werkt niet, geen enkel resultaat

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer en mevrouw Laan,

Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij gaan uw aankoopbedrag terugstorten op uw rekening.
Het komt eens in de zoveel tijd voor dat EcoCal niet...
Beste heer en mevrouw Laan,

Het komt eens in de zoveel tijd voor dat EcoCal niet reageert met de uitbloeiing. Dit heeft te maken met de chemische samenstelling van de uitbloeiing. In deze gevallen is het vaak een klus voor de professionele gevelreiniger.
Op basis van uw reactie, en die van andere gebruikers van EcoCal, hebben wij om evaluatie reden het product tijdelijk uit ons assortiment te halen. Wij gaan een onderzoek starten naar de redenen waarom EcoCal in enkele gevallen niet werkt.
Hopelijk hebben wij u hierbij voldoende geïnformeerd. Voor vragen kunt u altijd contact met ons opnamen via 0492 - 51 61 32 of een e-mail naar info@doehetzelfvochtbestrijden.nl.
Het doehetzelfvochtbestrijden team

Martin Hammer

Voorlopig zijn we tevreden over de Ecocal het werkt in ieder geval beter dan andere soortgelijke producten!

Muur

Het product EcoCal is niet wat wij ervan verwacht hadden. De informatie op de website is misleidend. Bovendien wordt vermeld dat het product verdund moet worden gebruikt. Als het dan niet werkt... Het product EcoCal is niet wat wij ervan verwacht hadden. De informatie op de website is misleidend. Bovendien wordt vermeld dat het product verdund moet worden gebruikt. Als het dan niet werkt wordt maar geadviseerd het onverdund te gebruiken. Maar ook dat werkt niet. Het heeft geen enkel resultaat opgeleverd. We willen graag het product retourneren en ons geld terug ontvangen.

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer en mevrouw van Andel,

Het komt eens in de zoveel tijd voor dat EcoCal niet...
Beste heer en mevrouw van Andel,

Het doehetzelfvochtbestrijden team

theo kuijpers

Uitstekend

Peter Bais

Woodcon houtimpregneermiddel gekocht. Superspul!! Makkelijk op te brengen met een plantensproeier. Gebruikt voor onbehandeld vurenhout. Een dag later wilde ik een tweede laag aanbrengen, maar dat... Woodcon houtimpregneermiddel gekocht. Superspul!! Makkelijk op te brengen met een plantensproeier. Gebruikt voor onbehandeld vurenhout. Een dag later wilde ik een tweede laag aanbrengen, maar dat droop er gewoon af; het hout was echt waterafstotend. Ook nu na een regenbui is dat goed te zien.
Zeer tevreden!

Tevreden klant!

Prima organisatie met goede duidelijke uitleg iets waar de consument waarde aan hecht.