Kwaliteit van geleverde product

Een duidelijke en goede afhandeling van mijn bestelling. Ik zou in de toekomst weer bij hun bestellen.

G Kuipers

Reactie Ecoform Europe:

Beste heer Kuipers,
Aller eerst dank voor uw reactie.
Beste heer Kuipers,
Aller eerst dank voor uw reactie.
Oppercon dat aan de buitenzijde opdroogt, heeft niet kunnen reageren met de steen en is dan te verwijderen met een hogedrukspuit.
Tevens hebben wij de informatie op de website aangepast.
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.
Vriendelijke groet,
Het doe het zelf vochtbestrijden team

Via website orientatie > tel. contact > 2e tel contact > bestelling via webshop

Genoeg informatie om een goede keus te kunnen maken

W.geenen

Redelijk aantal dagen aflevertijd. Goed verpakt

Reactie Ecoform Europe:

Beste Walter,
Dank voor uw reactie.
Beste Walter,
Dank voor uw reactie.
Wij proberen de juiste informatie te verstreken zodat u goed bent voorgelicht over wat het product doet en hoe u het moet gebruiken. Ook voor ons is dit een proces en wij danken u voor uw input.
In de product beschrijving staat duidelijk dat de applicatie procedure herhaald kan worden binnen twee uur bij zeer poreuze ondergrond en dat de droogtijd ± 24 uur bedraagt.
Nu dat het al weer een aantal dagen geleden is dat u het heeft gebruikt, zijn wij benieuwd of u nu wel tevreden bent met het “eind” resultaat?
Mogen u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Het doe het zelf vochtbestrijden team