Kwaliteit van geleverde product

Suzanne Harmans

Wij hadden wat twijfels, omdat we al vele middelen hebben gekocht. Maar toch ’n halve liter Ecocal gekocht. Resultaat, alle witte vlekken zijn verdwenen :-)

Sjaak Bemmel

Beste, ik heb oppercom op gebruikt, wat een leuk product zeg. ik spoot er een dag later water tegen aan, en het spatte alle kanten op en de gevel bleef droog! Geweldig!

Kim Brands

In augustus 2016 hadden wij een probleem met optrekkendvocht in de kelder, na overleg met de klantenservies hebben wij permacon aangebracht. Het is nog steeds droog.

Jeroen

Meters per liter op de site zijn 'optimistisch', maar de afwikkeling was perfect !

Anoniem | Groningen

Goede en snelle service. Mailde in het weekend en kreeg zelfde dag steekhoudende reactie terug! Ivm vakanties zou er pas na 24 augustus worden verstuurd, wilde graag eerder zodat ik voor weekend... Goede en snelle service. Mailde in het weekend en kreeg zelfde dag steekhoudende reactie terug! Ivm vakanties zou er pas na 24 augustus worden verstuurd, wilde graag eerder zodat ik voor weekend klaar zou zijn. Daar is uitstekend voor gezorgd!

Oppercon goed product en prettige ervaring met de klantenservice.

Saskia

Ik had een aantal vragen en ben snel en keurig te woord gestaan. De bestelling was ook echt snel binnen.
Het product voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

hannie sleegers

Goede service en snelle levering

Hartelijk bedankt voor het uitstekende product oppercon.

Woodcon gebruikt op onze steigerhouten tafel en bankje.