2015 beoordelingen

2015 Reviews

Kristien Van Schil

Jammer dat het bestelde product op de website niet voorradig was .

Ik kreeg de keuze om een ander product te nemen of geld terug te krijgen.

Website en actuele producten op elkaar afstemmen.

Meerveld

Prima ,goede levering.

Hilde Pieters

Super!

Snel en duidelijk

Volgorde van de producten beter alfabetisch. De mogelijkheid toevoegen om de aantallen aan te passen eens een product in het winkelmandje zit.

Kelly Dc

DJYM staat voor professionele begeleiding en dit op maat van iedere klant. Je bent er geen nummer. Sinds 22juli ben ik er klant en nog geen seconde spijt, zeer tevreden. Ik ben toen geweest met het... DJYM staat voor professionele begeleiding en dit op maat van iedere klant. Je bent er geen nummer. Sinds 22juli ben ik er klant en nog geen seconde spijt, zeer tevreden. Ik ben toen geweest met het SNP programma van Rainpharma met persoonlijke begeleiding. Hun persoonlijke, vriendelijke en warme touch maken voor mij dat DJYM zoveel meer is dan andere zaken. Je voelt hun passie, gedrevenheid, kennis…Ze werken uitsluitend met kwalitatieve producten. Het SNP programma heeft echt mijn leven veranderd. Voel me veel beter in mijn vel, meer energie, huid straalt meer(geen onzuiverheden meer) en dit allemaal zonder hongergevoel of slechte mood van te diëten. Hans en Johan krijgen van mij een 10/10. Hun hart en ziel ligt echt in hun zaak en dat merk je aan alles. Ik ben grote fan van hun en Rainpharma.

Overzichtelijke website met grondige uitleg.

Niets, alles is perfect.

Ludo Bruggeman

Zeer professioneel en vriendelijk

Zeer goede kennis van de producten en heel vriendelijk

Niet van toepassing

Ludo Bruggeman

Professioneel en zeer vriendelijk

Die gasten weten echt waar ze over spreken én ze doen dat graag.

Niets dat ik me kan bedenken…

Kelly Dc

Djym staat voor professionele begeleiding op maat. Je merkt en voelt aan alles dat Johan en Hans gedreven zijn om je de beste versie van jezelf te laten worden.
Ze werken enkel met...
Ze werken enkel met kwalitatieve producten die daarboven ook nog eens Belgisch zijn. Tijdens iedere stap van je dieet geven ze advies op maat, luisteren naar je situatie, je eetpatroon, je verwachtingen…je voelt je op geen enkel moment een nummer. Net door de motiverende coaching voel je je nooit alleen staan tijdens je afslanking. Stap voor stap wordt er gebouwd aan je nieuwe levensstijl. En dit zonder hongergevoel of tekorten. Rainpharma is voor mij dé manier om je terug beter in je vel te voelen, slanken, gezonder én energieker. Je werkt echt vanbinnen naar buiten. DJYM is voor mij echt een topzaak met gepassioneerde mensen. Vriendelijk, behulpzaam, fijne babbel, motiverend, experten in afslanking, positiviteit,…Dankzij DJYM is mijn leven op verschillende vlakken veranderd. Eeuwige dankbaarheid aan Hans en Johan.

Goed overzichtelijke website met ruime uitleg van alles.

Geen verbeterpunten.

Femke

Perfect!

Coaching

Kim Alders

Uitstekend

Verwerkingsnelheid

Joke Elst

Ik bestel hier heel graag . Zeer klantvriendelijk en snel.

Persoonlijke aanpak, soms een gratis cadeautje erbij, ik kwam een shaker te kort en kreeg die gratis bij de bestelling na mijn vraag.