2015 beoordelingen

2015 Reviews

Brenda

Zeer vriendelijk, warm en heel correct. Staan steeds voor je klaar en geven je de nodige informatie.

Zeer duidelijke website, vlugge levering . Staan steeds klaar om je te steunen .

Corsmit Hedwige

Mijn ervaring met Djym is zeer positief. De bestellingen werden tot nu toe zeer correct uitgevoerd.

Professioneel, bereid om te helpen, vriendelijk, correcte levering

Ik had een product besteld dat niet meer voorradig was. Daardoor gebeurde de levering in twee keer. Dit is allemaal snel en zonder probleem gebeurd. Misschien één tip: tijdig aangeven op de website... Ik had een product besteld dat niet meer voorradig was. Daardoor gebeurde de levering in twee keer. Dit is allemaal snel en zonder probleem gebeurd. Misschien één tip: tijdig aangeven op de website dat een product niet voorradig is , dat bespaart jullie ook veel werk, denk ik ? Voor de rest alles prima in orde :-) Bedankt ook voor het extra cadeautje!

Stien Brockmans

Zoals steeds correct en snel

duidelijke website

De Decker Stefanie

De laatste tijd wordt de beloofde leveringstermijn niet meer nagekomen. Ik wacht nog op rest artikeken van mijn laatste bestelling. Zou leuk zijn om te weten wanneer ik dit mag verwachten.

Gebruiksvriendelijkheid website

Levering

Peggy Prouvosq

Zeer snelle en persoonlijke reactie na het melden van een onduidelijkheid tijdens een bestelling.

Duidelijke informatie

Zijn producten snel leverbaar?

Kelly

DJYM is niet zoals de klassieke diëtist. DJYM staat voor supergoede begeleiding naar een gezondere en betere versie van jezelf. Je wordt stap voor stap geïnformeerd, ondersteund, gemotiveerd…om je... DJYM is niet zoals de klassieke diëtist. DJYM staat voor supergoede begeleiding naar een gezondere en betere versie van jezelf. Je wordt stap voor stap geïnformeerd, ondersteund, gemotiveerd…om je gewichtstoename te behalen.
Ikzelf volg het smart nutrition project van RAINPHARMA, Belgische producten.
Tot op heden 7kg kwijt, wat mijn doel was. Voel me veel energieker, zit beter in mijn vel, zelfs aan mijn huid en haar merk ik een verschil. Gezonde voeding en ondersteuning met supplementen en shakes staan centraal. Maar vooral de gezonde levensstijl komt op 1.
Vandaar dat de begeleiding zo belangrijk is. Je staat er niet alleen voor, op verschillende manieren zijn Hans en Johan te bereiken om je te helpen bij vragen, ondersteuning, peptalk…ze doen hun job met passie en dat merk je aan alles. Gepassioneerde mensen met topproducten én de persoonlijke aanpak, dat maakt DJYM UNIEK in zijn soort.

Duidelijke website met grondige uitleg

Niks, alles is prima zoals het is.

Christel

Ken deze fantastische producten al enkele jaren, ..het werkt gewoon !!!

Snelle levering en oneindig assortiment ...

Pascale Stuerebaut

Van het eerste contact, nu reeds 6 jaar geleden, was het top!

Duidelijkheid, breed gamma.

Doe zo verder!