2015 beoordelingen

2015 Reviews

De Hofdame - Audrey Merckaert

Ik had nooit gedacht dat een dieet iets voor mij zou zijn. Maar die zwangerschapskilo's gingen er niet vanzelf af. Na een intakegesprek dacht ik om het er eens op te wagen.
Na de eerste week...
Na de eerste week was er al meteen 1 kilo af. En de kilo's bleven er af gaan, dus dat gaf echt moed om vol te houden. Na 10 weken was ik 10 kilo vermagerd. En door de verzilveringsweken zijn ze er ook afgebleven.
Het persoonlijk contact heeft me echt geholpen om vol te houden. Dat was ook telkens het moment om vragen te stellen. Wat als ik zondig? Hoe kan ik mijn dieet variëren?
De webshop is heel gemakkelijk in gebruik en de leveringen gaan zeer vlot.
Ik ben tegenwoordig een grote pleitbezorger van het Lignavita dieet en kan het iedereen aanraden die echt wil vermageren en niet zomaar wat wil aanmodderen.

zeer eenvoudig producten terug te vinden

ik zou het wel leuk vinden moest je zelf een pakket van proevertjes kunnen samenstellen. jullie hebben dat startpakket en dat ken ik, maar ik ben nu koeken aan het testen en er zijn er die ik niet... ik zou het wel leuk vinden moest je zelf een pakket van proevertjes kunnen samenstellen. jullie hebben dat startpakket en dat ken ik, maar ik ben nu koeken aan het testen en er zijn er die ik niet zo lekker vind en dat is dan ineens een doos van 12. of als ik bij mijn bestelling bvb een sample van een koekje zou kunnen bestellen. eens proeven :-)

Stefanie

Johan en Hans staan altijd klaar met raad & steun, en vooral met een super grote glimlach. Ik word begeleid door Johan, en van dag 1 voel ik me bij hem op mijn plaats: begeleding met veel begrip en... Johan en Hans staan altijd klaar met raad & steun, en vooral met een super grote glimlach. Ik word begeleid door Johan, en van dag 1 voel ik me bij hem op mijn plaats: begeleding met veel begrip en kennis van zaken naar een gezonde levensstijl, maar ook veel raad over mentaal welzijn in het algemeen.

Duidelijke en mooie website

pETRA

correct en snel

Ingrid.verfaille

Correcte samenwerking

Vlotte bereikbaarheid en vlugge levering

Meer reclame en/lignavita

Heeren Nancy

Zeer bereikbaar

App werkt niet naar behoren

Wendy

Top

Isabelle

Top service! Snelle levering.
Ik volg het dieet van ligneavita en het werkt echt heel goed.

Niets

Iris breugelmans

Snelle service

Duidelijke website, snelle levering

Evie De Petter

Vlotte service. Mijn pakketje wordt altijd héél snel geleverd en op de website kan ik alle nodige informatie terugvinden.

Ruim aanbod

De e-mailtjes op zondag vind ik héél aangenaam. Houden zo :)