2015 beoordelingen

2015 Reviews

Jessica

Zeer positief

snel , overzichtelijk

nog makkelijker zoeken op product/categorie

Hilde Pieters

Nog niet lang bezig, maar tot hier toe heel positieve ervaring op alle vlakken. Voor mijn eerste bestelling kreeg ik geen melding van verzending maar een telefoontje gaf me alle info.

Duidelijk en gemakkelijk

Niet direct, mijn bestelling duurde nogal lang maar dat had met bpost te maken

Annemie Vermeijen

Top! Zeer behulpzaam en snelle verzending.

Snelle service en altijd heel behulpzaam.

Kelly

DJYM biedt het totaalpakket aan wat ik nooit vond bij een gewone diëtiste. Ze zijn altijd bereikbaar bij vragen, dipjes, grondige uitleg, ondersteuning….coaching zoals coaching hoort te zijn. En... DJYM biedt het totaalpakket aan wat ik nooit vond bij een gewone diëtiste. Ze zijn altijd bereikbaar bij vragen, dipjes, grondige uitleg, ondersteuning….coaching zoals coaching hoort te zijn. En zelfs nog een tikkeltje meer. Hans en Johan hebben een persoonlijke aanpak en enorm gepassioneerd om mensen te ondersteunen naar een gezonde levensstijl.
Van a tot z wordt je begeleid naar een betere, gezondere en energieke versie van jezelf. Het is niet zomaar het zoveelste dieet maar een volledige levensstijl waarbij de producten van Rainpharma je leven echt positief veranderen. Zou zeggen: niet twijfelen maar boek een afspraak in, mijn leven is alleen maar beter en beter aan het worden dankzij hun positieve manier van coaching en ondersteuning.
Kwaliteit, persoonlijke aanpak en professionaliteit staan echt op 1 bij hun.

Zeer overzichtelijke website met voldoende uitleg.

Geen verbeterpunten nodig. Zeer tevreden.

katja

Vlot en correcte service

Snel en vriendelijk antwoorden

alles gaat vlot

Sarah L’Eau

Toppers van formaat!

Vlotte plaatsing van bestelling en wordt dezelfde dag nog verstuurd!

De promotie Better Together was enkel terug te vinden via de zoekfunctie

Christophe

Mooie en duidelijke uitleg op de website en een snelle service!

duidelijke uitleg website!

No tips!

Kelly

Ze geven je een supergoede begeleiding bij je dieet. Steeds een persoonlijke, positieve en motiverende aanpak. Ze beantwoorden snel en grondig al je vragen. Je voelt je totaal geen nummer, houden... Ze geven je een supergoede begeleiding bij je dieet. Steeds een persoonlijke, positieve en motiverende aanpak. Ze beantwoorden snel en grondig al je vragen. Je voelt je totaal geen nummer, houden ook alles goed bij van wat je de afspraken ervoor vertelde of vroeg op whatsapp.
Nog nooit zo gemotiveerd en ondersteund geweest bij een dieet. Je krijgt veel tips en tricks om aan de slag te gaan.
De producten van Rainpharma, zoals bijvoorbeeld de shakes, zijn zeer lekker en zorgen voor een voldaan gevoel.
Ook de supplementen zijn van topkwaliteit en vullen je mogelijke tekorten aan tijdens het dieet. Ikzelf vind het ook fijn dat het Belgische producten zijn. DJYM heeft enkel de beste merken in huis waar ze zelf ook voor de 100% achter staan.
Je voelt hun passie voor gezonde voeding, beauty en dergelijke aan alles.
Hans en Johan doen dit met hart en ziel én dat merk je gewoon aan alles.
Ook een zeer handige webshop met snelle levering. Van mij krijgt DJYM zonder twijfel een 10/10 voor hun deskundig advies, kwaliteit, enthousiasme en persoonlijke aanpak.

Overzichtelijke webshop, nodige uitleg, snelle levering…

Geen, alles is goed zoals het is.

Marie Vanacker

Heel goed, vlotte service en goede website. Mijn laatste pakketje kam wat later als voorzien had hier contact voor opgenomen en heb een heel vriendelijk antwoord gehad. En een kortingscode wat niet... Heel goed, vlotte service en goede website. Mijn laatste pakketje kam wat later als voorzien had hier contact voor opgenomen en heb een heel vriendelijk antwoord gehad. En een kortingscode wat niet had gehoeven maar wel altijd leuk!

Heel duidelijke website

chantal De Poorter

Correct bedrijf - doet wat men zegt

snelle service en bij niet leverbaar van product krijgt men infomail