Djus.nl

Service
Funfactor
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid

Onze zoon Tim (14) heeft het super naar zijn zin gehad. Hij vond het een hele leuke groep met ook een aantal leeftijdgenoten.

Actief en relaxed

Willemieke de Waal / de Kennemer Duincampings

Lotte en Benck hebben voor het derde jaar deelgenomen en wederom heel leuke week gehad.

Sturen op leeftijd door bepaalde week aan te bevelen waardoor minder leeftijdsverschil in een groep.
Het eten was dit jaar minder dan voorgaande jaren; met name de hoeveelheid.

RJ heeft het erg naar haar zin gehad, ondanks het slechte surfweer. Ze wilt volgend jaar zeker weer meedoen!

Onze zoon heeft weer een superweek gehad! De jongens en meiden van DJUS zijn erg enthousiast en gemotiveerd om er leuke dagen van te maken. Volgend jaar komt z'n broertje ook!

Ondanks het redelijke weer een supertoffe week gehad!

Een passend alternatief voor de oudere deelnemers bij geen golven. Bijvoorbeeld sippen of windsurfen op een meer in de buurt.

Reactie Djus.nl:

Bedankt voor de review! De weersomstandigheden waren deze week inderdaad niet ideaal voor een surfweek, we hebben daarom alternatieve activiteiten als Archery Attack en Longboarden gedaan en een... Bedankt voor de review! De weersomstandigheden waren deze week inderdaad niet ideaal voor een surfweek, we hebben daarom alternatieve activiteiten als Archery Attack en Longboarden gedaan en een extra gratis surfles aangeboden voor alle deelnemers van het surfkamp. We zullen volgend jaar kijken naar meerdere passende alternatieven.
Leuk idee het suppen en windsurfen op een meer als alternatief, in Camperduin doen we dit op de lagune! Misschien voor volgend jaar een idee? Het is dan ook mogelijk overnachting bij te boeken.
M.v.g. Team Zomerkampen De Jongens uit Schoorl / Quiksilver Surfschool

Esther

Pieter heeft het erg naar zijn zin gehad. Veel sportieve dingen gedaan.

?

Meijs Pieters

Onze dochter heeft zo genoten ze vond het kamp te kort;)) huilend in de auto weer naar huis!!

Yvonne van Duin

Kids hebben een topweek gehad jammer dat ze niet zoveel golfsurfen konden doen dat doen ze het liefste 5 dagen lang. maar het weer heb je niet in de hand.

Alleen de toiletvoorziening vonden ze minder geslaagd. Tot volgend jaar

N. Saft

Mijn dochter heeft weer super genoten!