Jarig Plas

Super makkelijk bestellen van de producten

overzichtelijk

P. Kok

Is een prima bedrijf. Klantvriendelijk en men geeft goed advies.

Service is goed.
Levering op tijd en producten worden in goede staat afgeleverd door vriendelijk personeel

ik zie geen verbeterpunten

Ruud

Niet al te beste planten ontvangen maar na klacht ben ik volledig gecompenseerd

Klantenservice

Controleer of de kwaliteit van de planten op orde is

Sten Balvers

Heel prettige afhandeling van mijn bestelling en after service.

Uitstekende levering, met zorg voor de planten.
Hele snelle en coulante service toen bleek dat ik zelf verkeerd besteld had en ook fijne, wederom snelle, uitleg op vragen over mijn planten.

Ik ben nog van de generatie telefonisch contact. Gelukkig via mail wel snel gereageerd.

Miriam

Helaas meer dan de helft dood na een jaar!

Mooie site.

Helaas blijven de planten het niet lang doen. En het zouden meerjarige planten moeten zijn.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat niet al uw planten het hebben gered. Helaas is voor ons niet te herleiden wat de oorzaak van de uitval is. Wij zien een order terug van 2021. Helaas is voor... Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat niet al uw planten het hebben gered. Helaas is voor ons niet te herleiden wat de oorzaak van de uitval is. Wij zien een order terug van 2021. Helaas is voor deze order geen sprake meer van garantie.
Klantenservice Directplant

Ria

Bijna alle planten, zo'n 250, zijn goed aangeslagen en groeien en bloeien al. Ze staan nu 3 maanden in de grond en ik ben erg tevreden. De planten die het niet deden heb ik vergoed gekregen. Een top... Bijna alle planten, zo'n 250, zijn goed aangeslagen en groeien en bloeien al. Ze staan nu 3 maanden in de grond en ik ben erg tevreden. De planten die het niet deden heb ik vergoed gekregen. Een top bedrijf mijns insziens.

Via email snel antwoord op vragen en problemen goed opgelost.

Bri

Guy

Kwaliteitsvolle pllanten en levering

mooie planten, faire prijs, goeie levering

AN

Fijne garantieregeling

3 van mijn ca 150 in november gekochte planten zijn de winter niet goed doorgekomen. Ik heb Directplant gevraagd waar dat aan zou kunnen liggen, omdat ik niet de groenste vingers op aarde heb. Ik... 3 van mijn ca 150 in november gekochte planten zijn de winter niet goed doorgekomen. Ik heb Directplant gevraagd waar dat aan zou kunnen liggen, omdat ik niet de groenste vingers op aarde heb. Ik kreeg echter het aanbod dat er nieuwe plantjes uitgeleverd gaan worden. Topservice!

yvonne

Fantastisch!

het filmpje over planten en bewaren tot latere planting

geen…