Rob

Perfect

Ruim aanbod, komen afspraken na

Nvt

Janneke Hoekstra

Prima!!

duidelijk en directe communicatie

telefonisch niet bereikbaar

Nouwens

Weet ik nog niet

Soorten / mTen scheiden of zichtbaar maken

Susan Post

Helemaal Prima

Duidelijke en overzichtelijke website. Prettige en snelle persoonlijke reactie bij vragen.

Als je zoekt op de website, wordt de sortering aangepast. Voorbeeld: Ik moet eerst zoeken en de sortering ' op prijs ' zetten, want andersom neemt hij de sortering niet over en ben je de... Als je zoekt op de website, wordt de sortering aangepast. Voorbeeld: Ik moet eerst zoeken en de sortering ' op prijs ' zetten, want andersom neemt hij de sortering niet over en ben je de zoekresultaten weer kwijt zodra je wel gaat sorteren.

Guikema

Prima bedrijf om een bestelling te plaatsen.

Zeer goede communicatie.

Geen alles prima.

AW

Prima bedrijf

Erg goede kwaliteit planten.

Een nabestelling die op dezelfde dag wordt geleverd geen verzendkosten voor laten betalen of mee laten lopen in de 1ste bestelling. Ik had voor een paar honderd euro besteld en had binnen 24 uur nog... Een nabestelling die op dezelfde dag wordt geleverd geen verzendkosten voor laten betalen of mee laten lopen in de 1ste bestelling. Ik had voor een paar honderd euro besteld en had binnen 24 uur nog een na bestelling en moest de volle pond betalen aan verzendkosten. J

S

Prima, alleen bestel ik 10 planten in dezelfde lengte catagorie, met als opmerken we planten ze als haag. Vervolgens zit er veel lengte verschil in de 2 soorten.

Duidelijk overzicht

Bulk verkoop van 3 of 6,als iemand 10 koopt 5 van de gele jasmijn en 5 van de witte, zou het een service zijn om niet de prijs van de bulk van 3 aan te houden maar 1 de prijs van 6 en de andere van... Bulk verkoop van 3 of 6,als iemand 10 koopt 5 van de gele jasmijn en 5 van de witte, zou het een service zijn om niet de prijs van de bulk van 3 aan te houden maar 1 de prijs van 6 en de andere van drie. Als service naar de klant toe.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review en opmerkingen.
Bedankt voor uw review en opmerkingen.
Wat vervelend dat er toch sprake was van een hoogteverschil, ondanks dat wij dit ook met uw opmerking hebben uitgevraagd bij de kweker. Nogmaals onze excuses.

Karin de Vlieger

Ik kreeg een aantal producten niet geleverd. Ook wijziging in pakket.

Misschien zijn ze er niet.

Goed lezen en niet zomaar iets anders sturen.

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat wij uw bestelling niet compleet konden leveren. Nogmaals onze excuses. We hebben reeds een creditnota aangemaakt, zodat u dit bedrag terugontvangt.

Husson

Mooi op tijd, vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en hulp vaardig

Marcel Straatman

Een aanrader.kwalitet planten zeer goed.

Goede service

Geen.