Linda

SLECHT!

Als je dooie planten, of planten die op sterven na dood zijn levert dan bied je nieuwe planten aan of geld terug, en niet zoals in mijn geval korting van 20% - 50% op een nieuwe bestelling van dooie... Als je dooie planten, of planten die op sterven na dood zijn levert dan bied je nieuwe planten aan of geld terug, en niet zoals in mijn geval korting van 20% - 50% op een nieuwe bestelling van dooie planten!!!

Reactie Directplant.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat hier iets mis is gegaan. Onze excuses. Helaas kunnen wij geen communicatie hierover terugvinden. Zou u via email kunnen aangeven om welk ordernummer en/ of... Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat hier iets mis is gegaan. Onze excuses. Helaas kunnen wij geen communicatie hierover terugvinden. Zou u via email kunnen aangeven om welk ordernummer en/ of emailadres het hier gaat? Dan lossen we dit graag samen alsnog naar tevredenheid met u op.
Klantenservice Directplant

Top

Goede producten

C. van Egmond

Mooie sortering, goed geprijsd en vlotte levering. Betrouwbaar bedrijf.

Zo doorgaan

Machielsen

Mooie planten, correcte levering, niet duur

Goede kwaliteit, correct zoals afspraak

Jo van der Spank

Mijn ervaring is, zoals altijd, heel goed en duidelijk

Heel sterke gezonde planten ,en de aflevering was heel goed.

NEE.

B. Kuerbi

Außergewöhnlich gut! Der Lavendel Phenomenal ist wirklich Phänomenal! Ich habe gesunde, große und sehr gut durchwurzelte Pflanzen geliefert bekommen. Und das zu einem sehr kleinen Preis. Die... Außergewöhnlich gut! Der Lavendel Phenomenal ist wirklich Phänomenal! Ich habe gesunde, große und sehr gut durchwurzelte Pflanzen geliefert bekommen. Und das zu einem sehr kleinen Preis. Die Pflanzen wurden pünktlich und frisch an unsere Gärtnerei geliefert. Von dort haben wir sie bequem und ohne zusätzliche Versandkosten abholen können. Preisleistung einfach hervorragend:-))

Zuverlässig - Günstig - Qualität

Keine

Hans \ Zutphen

Prima Planten en Bomen!

Geweldig goede planten en onlangs een Meidoorn!

Alles is goed, ook het bezorgen aan huis!

Maryanne van Langen

Goede kwaliteit, snelle levering met aandacht voor de klant!

eigen bezorgdienst, geen verpakkingen, persoonlijke aandacht én
wat je bestelt is van uitstekende kwaliteit!!!!

Lianne Balduk

Super service!

Heldere afspraken en gratis retour

Klaas Bimmerman ( Tuin en Landschap )

Goede duidelijke site, snelle levering.
Keurige boom geleverd, goede bezorging door een prettig, kundig persoon op de afgesproken plek.

Wat op de site staat, wordt nagekomen.