Toon

Uitgebreid aanbod en uitstekende service

Ruime keuze
Informatie + advies

particulier

Veel en duidelijke informatie, scherpe prijzen

telefonische bereikbaarheid

Kattenberg

Wij hebben een prima ervaring

meedenken

ga zo door

N.G.Koning

levering was vlotter dan verwacht en in goede staat

vriendelijke en goede informatie

J. Scheper

De planten die ik via Directplant heb gekregen waren altijd van een prima kwaliteit. 1 keer (tussen de vele bestellingen) ging er een klimplant dood maar die werd direct vervangen. Hun mails,... De planten die ik via Directplant heb gekregen waren altijd van een prima kwaliteit. 1 keer (tussen de vele bestellingen) ging er een klimplant dood maar die werd direct vervangen. Hun mails, achteraf, met de vraag "hebt u de planten al water gegeven?" waardeer ik als positief; een extra aansporing om op de planten te letten.

Weet niet.

Nijhuis

Prima ervaring. Handig als je zelf geen auto met trekhaak hebt. Klantenservice was tussendoor prima te bereiken en werd ook gerust gesteld met concrete informatie. Wat jammer is dat de bomen niet... Prima ervaring. Handig als je zelf geen auto met trekhaak hebt. Klantenservice was tussendoor prima te bereiken en werd ook gerust gesteld met concrete informatie. Wat jammer is dat de bomen niet door jezelf worden uitgekozen maar door het bedrijf. Dus wat je krijgt dat is het, wellicht had je een andere mooier gevonden... dan heb je pech.

De aanplanting is goed gegaan en de boompjes staan er nog. Ook na de storm stonden ze er nog. Dus tot nu toe tevreden. We merken wel dat de pruimenboom heel veel water snakken en je die ook echt moet bij schenken elke dag. Benieuwd of deze ook zal groeien. De bol bomen hebben al mooi nieuw blad en zijn al verder in de ontwikkeling dan toen ze gebracht waren.

Informatie over de plant
Filmpjes op youtube
Klantenservice goed bereikbaar met al je vragen via de mail
Wordt bezorgd door heel Nederland
Vriendelijke bezorger

Iets meer tips met foto's hoe te snoeien
Bij de fruitbomen indicatie aan geven wanneer de verwachting van de vruchten zijn na aanplanting. Dit is voor nu maar een raadsel.
Planten die niet...
Iets meer tips met foto's hoe te snoeien
Planten die niet op voorraad zijn even onzichtbaar maken. Want wanneer je sorteren op laag naar hoog krijg je eerst veel pagina's te zien zonder prijs omdat ze tijdelijk niet leverbaar zijn en soms zit er dan wel. Dit maakt voor mij dat het zoeken op beschikbare planten voor mij geen nieuwe aankoop heeft opgeleverd.

Bezorgkosten zijn aan de hoge kant wanneer je een kleine bestelling plaatst (dus geen boom formaat).

Ik mis vooral wat oudere fruitstruiken, wat wordt aangeboden is relatief klein en jong.

M.

Oké

Keuze van het assortiment en optie tot leveren in de buurt

Kwaliteit planten

Kwekerij Bianca

Prima bedrijf, zeer ervaren en aardige bezorgers. Leveren mooie spullen. Koop als kwekerij bianca al mijn planten die ik nodig ben bij direktplant.

Snelle levering, Ongeveer een week. Keurig materiaal. Correct en betrouwbaar.

Wij als afleverpunt van direktplant zouden graag zien dat voor ons het minimum order tarief zal verdwijnen. Ook zouden we graag zien dat voor ons de levertijden het hele jaar op 1 week blijven.... Wij als afleverpunt van direktplant zouden graag zien dat voor ons het minimum order tarief zal verdwijnen. Ook zouden we graag zien dat voor ons de levertijden het hele jaar op 1 week blijven. Veel oudere mensen willen niet via internet bestellen. Ze bestellen dan de planten bij ons. Dan wordt door drukte de levertijd in een keer naar 2 weken gezet. Dit werk voor ons minder prettig. In ZO Drenthe zijn we toch een verlengstuk van direktplant geworden. Misschien is er een mogelijkheid dat we de facturen in pdf kunnen krijgen dit zou ook erg prettig zijn.

NXWD

Bezorging top! Sommige Jasmijn oogt erg fragiel. We hopen dat ze aanslaan en zo sterker kunnen worden.

Goede bezorging. Juiste aantallen en goede communicatie.

We mochten bezorgdatum kiezen, ze kwamen echter een paar dagen eerder. Jasmijn oogt aan onderkant fragiel. Hoop dat ze aanslaan.

Core40 Zuid

Plants are very nice. The delivery however, was over 2 hours past the scheduled time. There was no notification that the delivery was was late.

Good quality plants

Better communication on delivery status.

Reactie Directplant.nl:

Thank you for your review. We are sorry to read that your plants were not delivered as scheduled. We informed the customers on this route with a system message, but maybe your message was not sent... Thank you for your review. We are sorry to read that your plants were not delivered as scheduled. We informed the customers on this route with a system message, but maybe your message was not sent correctly. We do apologise for the inconvenience.