1918 beoordelingen

1918 Reviews

Henk Marsman

Bij ons 6 zonnepanelen bijgeplaatst en aangesloten op al aanwezig systeem ( óók van Dijkman ) , na een kleine storing in het meetsysteem (vakkundig opgelost ) ben ik erg tevreden over hoe het een... Bij ons 6 zonnepanelen bijgeplaatst en aangesloten op al aanwezig systeem ( óók van Dijkman ) , na een kleine storing in het meetsysteem (vakkundig opgelost ) ben ik erg tevreden over hoe het een en ander gerealiseerd is en over de werking van het geheel.

Betrouwbaar, wel prijzig

Een prettige firma.

Amber

Wel lang moeten wachten voordat de panelen geïnstalleerd konden worden, maar steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie en goede afwikkeling van zaken. Heel goed dat er even gebeld wordt de... Wel lang moeten wachten voordat de panelen geïnstalleerd konden worden, maar steeds goed op de hoogte gehouden van de situatie en goede afwikkeling van zaken. Heel goed dat er even gebeld wordt de dag na installatie om alles nog even door te nemen.

Ferri ter beek

Een zeer klantvriendelijk en professioneel bedrijf van telefoniste tot monteur.

Leidingwerk langs en op de muren niet goed bevestigd, dit komt om dat de buitenmuur steen met gaten heeft en de pluggen die dijkman gebruikt hier niet geschikt voor zijn.Zelf met andere pluggen en... Leidingwerk langs en op de muren niet goed bevestigd, dit komt om dat de buitenmuur steen met gaten heeft en de pluggen die dijkman gebruikt hier niet geschikt voor zijn.Zelf met andere pluggen en beugels hersteld. Verder prima werk geleverd.

Anita ter Wee

Gisteren de zonnepanelen gekregen,
Deze 2 jongens waren een perfect team.
Ging vlot en ziet er netjes uit.

H. Bril

Topbedrijf.

Topbedrijf.

Volgens afspraak zijn de zonnepanelen een week geleden geplaatst/geïnstalleerd, nadat het voorwerk (aanpassingen meterkast / aanleggen bekabeling, plaatsen omvormer) een paar weken geleden, daarvoor door een ervaren monteur is gedaan. Je wordt als consument via mail goed op de hoogte gehouden van wat op welk moment wordt gedaan.
Een keurig bedrijf, dat precies past in het Salland, zoals deze gemeenschap met elkaar overweg gaat. Super vakkundige vaklui, goede communicatie en een goed geleid bedrijf.

Kan het bij iedereen aanbevelen. Het product wat geleverd is, voldoet exact en zelfs meer boven verwachting.

Koopman

Er wordt netjes gewerkt door vriendelijke en kundige mensen.
Wanneer ze klaar zijn is alles weer netjes opgeruimd.
De opbrengst van de zonnepanelen is boven verwachting en wij zijn er erg...
Er wordt netjes gewerkt door vriendelijke en kundige mensen.
Wanneer ze klaar zijn is alles weer netjes opgeruimd.
De opbrengst van de zonnepanelen is boven verwachting en wij zijn er erg blij mee.