1919 beoordelingen

1919 Reviews

Montage als prettig ervaren. Monteurs denken mee en leggen opties voor, hiernaast zijn ze ook duidelijk in uitleg m.b.t. omvormer en panelen.

De tijd tussen opdracht geven en leveren was lang, de teleurstelling groot dat het nog 2 maanden later zou worden. De communicatie over uitstel kon beter. ( planning slecht te bereiken, niet... De tijd tussen opdracht geven en leveren was lang, de teleurstelling groot dat het nog 2 maanden later zou worden. De communicatie over uitstel kon beter. ( planning slecht te bereiken, niet terugbellen, nietszeggend standaardmailtje ) MAAR, plots op maandag een telefoontje of het vrijdag schikt. JA, natuurlijk passen we onze agenda aan. Daarna alleen maar lof: s morgens stipt om 7.30 busje 1, iets later nog 2 busjes met opgewekte werkmensen. Eerst ruim overleg over de opties voor plaats omvormer en kabel naar meterkast. Zelfs een bericht uit de kruipruimte met foto's dat er lekkage is van de riolering !. Het weer zat mee, een wespennest onder de dakpannen niet, maar het werk vordert gestaag en eind van de middag alles gefixed. Hoe de app te interpreteren is nog even zoeken, maar na 33 dagen zijn we nog steeds tevreden en blij met de opbrengst van toch nog een zomermaand. Het duurt effe, maar dan heb je ook wat.

Wim Groot Lipman

Wij hebben een goede ervaring met Dijkman

Loes

Panelen liggen er keurig op, geïnstalleerd volgens afspraak. Vriendelijke monteurs, netjes. Ook de elektricien heeft uitstekend werk verricht, leidingen zijn mooi weggewerkt achter de regenpijp en... Panelen liggen er keurig op, geïnstalleerd volgens afspraak. Vriendelijke monteurs, netjes. Ook de elektricien heeft uitstekend werk verricht, leidingen zijn mooi weggewerkt achter de regenpijp en onder de grond. Kortom ik kan iedereen deze zonnepanelen installateur aanbevelen!

H Ganzeboer

Zeer goed prettig en goed contact
Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden van de vorderingen
Keurig afgewerkt ,net personeel

Alferink

Netjes en klantvriendelijk uitgevoerd

Ik ben met Dijkman in zee gegaan omdat ik vaak gehoord had dat zij een degelijke betrouwbare leverancier zijn en dat hebben ze waargemaakt. uitgebreide offerte, goede service en planning. De... Ik ben met Dijkman in zee gegaan omdat ik vaak gehoord had dat zij een degelijke betrouwbare leverancier zijn en dat hebben ze waargemaakt. uitgebreide offerte, goede service en planning. De daadwerkelijke uitvoering verliep gladjes en veilig en met goed overleg.

Karel Moonen

Uistekende service. Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Dit geldt zowel voor het advies, als de medewerkers die de panelen installeren.

Prima personeel, alles is goed verlopen