1913 beoordelingen

1913 Reviews

Vakkundige mensen wat zich uit in goede service en goede en nette installatie

Joop Muller

Professionele begeleiding bij advies, aanschaf en installatie van zonnepanelen.

Marcel ten Have

De zonnepanelen zijn netjes geplaatst. Wel vind ik de planning rommelig. Tot drie keer is een elektricien geweest en hierdoor ook twee keer een team voor het dak. Wanneer de elektricien ruimer was... De zonnepanelen zijn netjes geplaatst. Wel vind ik de planning rommelig. Tot drie keer is een elektricien geweest en hierdoor ook twee keer een team voor het dak. Wanneer de elektricien ruimer was ingepland had hij in 1 keer alles kunnen uitvoeren en had in de tijd dat Dijkman bij ons bezig geweest een extra klant zonnepanelen geplaatst kunnen worden.

Prive

Alles positief vanaf eerste moment tot en met plaatsing

JAN BOSSCHERS

Wij waren 9 mnd in afwachting, maar het werd een superfijne bevalling. ondanks het regenachtige weer werden onze panelen perfect gemonteerd en we zijn dan ook zeer content. goed bedrijf met fijne... Wij waren 9 mnd in afwachting, maar het werd een superfijne bevalling. ondanks het regenachtige weer werden onze panelen perfect gemonteerd en we zijn dan ook zeer content. goed bedrijf met fijne vakmensen.

Gert-Jan Nolsen

Duidelijke communicatie, vriendelijk personeel. Goede service en professionele uitstraling en uitvoering.

Riphagen

Wij hebben de samenwerking met Dijkman als zeer prettig ervaren, duidelijke communicatie wbt : de offerte ,de plaatsingsdatum en het aansluiten van de panelen.

peter hendriks

Wat een fijne mensen erg mee denkend goed advies en erg vriendelijk.
Professioneel super 💪💪💪
Alles ook erg mooi afgewerkt.

Arjan Bouwman

Prima, installatie liet wel erg lang op zich wachten. P