1919 beoordelingen

1919 Reviews

Van den Berg

Een hele prettige en duidelijke samenwerking.

Prima ervaring.

Deskundig personeel, ok zijn ze aardig e doortastend maken nergens een probleem van. als het niet rechts om gaar dan maar links om, ruimen de boel ook weer netjes op

Gijs

Tussen de offerte en de installatie lag een langere tijd dan eerst was beloofd. De vertraging had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden. Over de installatie van de panelen heb ik alleen maar... Tussen de offerte en de installatie lag een langere tijd dan eerst was beloofd. De vertraging had wat duidelijker gecommuniceerd kunnen worden. Over de installatie van de panelen heb ik alleen maar lof. Kundig en vriendelijk personeel wat duidelijk plezier had in hun werk. Ik ben zeer tevreden met Dijkman.

Free Dorgelo

Fijne goede monteurs👍

M. Kinket

Correcte behandeling, vriendelijk en duidelijk.
Wachttijd op plaatsing duurde wat langer dan elders maar prijs/kwaliteit is naar wens.
Heb ze nu 14 dagen op het dak liggen, werken naar...
Correcte behandeling, vriendelijk en duidelijk.
Heb ze nu 14 dagen op het dak liggen, werken naar tevredenheid.

Lotte Herbrink

Prettig ervaren.
Goede communicatie

Monique ter Veen

Lange wachttijd, maar prima service.
Heb de zonnepanelen via Ronny Tijs en ben benieuwd of hij de 100 euro ontvangt, omdat hij mij als klant heeft aangeleverd😄

Pieter Stegeman

Zeer goede persoonlijke begeleiding van aankoop tot en met aflevering, zeker omdat wij een monumentaal pand hebben waar niet zomaar panelen geplaatst konden worden.
Een goede communicatie...
Een goede communicatie vanuit het bedrijf.

Panelen werden snel gelegd.
Monteur kwam aan het eind van de middag om de zonnepanelen aan te sluiten. Vakkundig en netjes opgeleverd.