8.2/10

An Tran

Goede prijs, en de geleverde producten zijn zoals verwacht, maar levertijd van "1-5 werkdagen" werd uiteindelijk 6 werkdagen, en producten waren niet met een extra omdoos/buitendoos verpakt (doos... Goede prijs, en de geleverde producten zijn zoals verwacht, maar levertijd van "1-5 werkdagen" werd uiteindelijk 6 werkdagen, en producten waren niet met een extra omdoos/buitendoos verpakt (doos met speaker had alleen soort van inpakpapier eromheen, en de drumpad stand had letterlijk het adreslabel op de productverpakking).

Goede prijs

Communicatie: de levering duurde langer dan verwacht, maar hier werd tussentijds geen update over gegeven. Pas aan het einde van het levertermijn, nadat ik een mail had gestuurd vragend naar een... Communicatie: de levering duurde langer dan verwacht, maar hier werd tussentijds geen update over gegeven. Pas aan het einde van het levertermijn, nadat ik een mail had gestuurd vragend naar een update (waarop de reactie na 27 uur kwam).

Job

Ik heb bij Dijkman Muziek een Squier Classic Vibe 60’s JB gehaald en hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Prachtig instrument waar ik ontzettend veel plezier mee zal hebben! De service van... Ik heb bij Dijkman Muziek een Squier Classic Vibe 60’s JB gehaald en hij voldoet volledig aan mijn verwachtingen! Prachtig instrument waar ik ontzettend veel plezier mee zal hebben! De service van Dijkman Muziek was fijn en klantvriendelijk. Daarnaast vond ik het prettig dat de basgitaar goed beschermd werd verstuurd. Al met al alleen maar een goede ervaring gehad met Dijkman Muziek!

Job

Goede en klantvriendelijke houding/service t.o.v. klanten!

Naar mijn oordeel: geen.

Ruben

Laatste keer een groovebox/drummachine gekocht. Er werd toen een open exemplaar geleverd. Ongetwijfeld niets mee aan de hand maar voor mijn gevoel liever een ongeopende. Na een telefoontje meteen... Laatste keer een groovebox/drummachine gekocht. Er werd toen een open exemplaar geleverd. Ongetwijfeld niets mee aan de hand maar voor mijn gevoel liever een ongeopende. Na een telefoontje meteen mogen omwisselen. Erg vriendelijk personeel, een authentieke muziekhandel.

Omgang met klanten

N.v.t.

Hans

Na de bestelling werd ik vrij snel gebeld, een product zou wat langere levertijd hebben. Voorgesteld werd om een vergelijkbaar product op te sturen, zodat ik de complete bestelling snel in huis zou... Na de bestelling werd ik vrij snel gebeld, een product zou wat langere levertijd hebben. Voorgesteld werd om een vergelijkbaar product op te sturen, zodat ik de complete bestelling snel in huis zou hebben. Bedankt voor het meedenken!

Goede communicatie

Stuart

Heel prettig. Efficiënt, veel kennis van zaken, denken in oplossingen

Er was een probleem bij verzenden van mijn product maar ze zagen dat ik dichtbij woonde en nam contact op om te vragen of ik kon komen ophalen. Ik vond dat prima en ze waren mij dankbaar.

Rene Brandt

Om eerlijk te zijn, helaas niet zo goed. Ik had een gitaar besteld en deze in de verkeerde kleur ontvangen, daarna is helaas de verdere afwikkeling niet supermooi verlopen.

Begrijp mij...

Begrijp mij goed, het was niet beroerd. Zo was iedereen aan de telefoon erg vriendelijk. Maar qua communicatie had ik wel toch echt op meer gehoopt (juist van een wat persoonlijkere muziekwinkel dan bijv. een Baxshop)

- Vriendelijk aan de telefoon
- Het was mooi om als ik belde, dat iedereen wist over welke order het ging

De communicatie moet echt strakker en kom beloftes beter na:
- ik heb meerdere mails gestuurd, en echt nog nooit een reactie gehad. Ook niet als ik expliciet om een bevestiging vroeg
- ik...
De communicatie moet echt strakker en kom beloftes beter na:
- ik zou op een dag worden teruggebeld, wat niet gebeurde
- mijn gitaar zou op donderdag verstuurd worden, dat is niet gebeurd

Reijer

Super. Snelle levering nog zelfs binnen 12 uur tijd.

De snelle levering en scherpe prijs.

Tijmen Stronks

Aankoop van een gitaar en versterker

Communicatie verliep zeer goed

Danny Deeming

Top! Met spoed een paar minuten voor sluitings tijd nog gebeld of iets nog beschikbaar was en kon allemaal geregeld worden!

Zelfs tot de laaste minuut nog bereikbaar!

Nvt

Pieter T

Laagste prijs in NL bij fysieke muziekwinkel voor deze versterker.