8.2/10

Jos

Erg goede service!

Communicatie

Wannes van der Grinten

Vriendelijke personnel, goede service.

Klacht afhandeling

Voor het retourneren moet zowel een digitaal als ook nog een fysiek formulier worden ingevuld. Dat is dubbel.

poolsinger / martin schenk

Snel en praktisch

Geen idee !

Ryan Tittse

Perfect, super service

Goed geholpen, fijne klantenservice, mooi product.

bwsmuziek

Spullen zijn geleverd echter duurde echt lang : besteld op 18-12 en pas geleverd op 4 januari 2023

ze hadden het op voorraad en konden het leveren echter leverde wat zoekwerk op voordat ze de ene helft pas gevonden hadden

2x telefonisch contact vanuit mij geweest met ruim 1 week ertussen....de 1e maal is niet terug gebeld ondanks belofte...2e maal uiteindelijk wel....maar pas de dag erop en niet binnen 1 uur. 2x telefonisch contact vanuit mij geweest met ruim 1 week ertussen....de 1e maal is niet terug gebeld ondanks belofte...2e maal uiteindelijk wel....maar pas de dag erop en niet binnen 1 uur.
goede communicatie is een pre en de makkelijkste weg voor zaken doen

Eric Hof

Fuzz pedaal gekocht. Werd direct opgestuurd en kon het twee dagen later ophalen. Super!

Snelle levering. Snel antwoord. Goede service!

Geen.

M. Slangen

Prima!

Goede prijs kwaliteit verhouding en ondanks kerstdrukte toch snel geleverd.

Verpakking was een beetje beschadigd, product prima in orde

IT

Genelec speakers

Neemt tel op, info op site klopt

Genelecs speakers zijn niet volledig (zonder org. Verpakking, eurostekker en wandmontageset geleverd) Ik heb hierover gebeld en gemaild maar zonder succes. Een week later nog geen reactie. Ik gun... Genelecs speakers zijn niet volledig (zonder org. Verpakking, eurostekker en wandmontageset geleverd) Ik heb hierover gebeld en gemaild maar zonder succes. Een week later nog geen reactie. Ik gun aankopen graag aan muziekwinkels maar dit maakt het wel lastig

Ellen

Prettig

Samenwerking tussen locaties

Kocht een duur apparaat. Zou mij een goed gegeven hebben als ik akkoorden boek erbij zou hebben gekregen. Nu moest lang worden gezocht naar de prijs van t boekje. Beetje losse ruimte