Onze ervaring met Digitrust is alleen maar positief. Van de back office tot aan de externe auditor. Ze zijn behulpzaam, reageren snel en duidelijk. Digitrust is praktisch ingesteld, dit past goed... Onze ervaring met Digitrust is alleen maar positief. Van de back office tot aan de externe auditor. Ze zijn behulpzaam, reageren snel en duidelijk. Digitrust is praktisch ingesteld, dit past goed bij ons bedrijf.

De samenwerking met onze (vaste) auditor ervaren wij als zeer positief. Het advies is zeer helder en kundig. Hierdoor verloopt de audit altijd soepel en prettig.

Het was voor ons best spannend om een audit te hebben. Het was fijn dat de auditor daar begrip voor had . De audit verliep in een professionele en vriendelijke sfeer met als einddoel goede... Het was voor ons best spannend om een audit te hebben. Het was fijn dat de auditor daar begrip voor had . De audit verliep in een professionele en vriendelijke sfeer met als einddoel goede procedures voor zowel ons als onze klanten.

Snel schakelen, persoonlijk contact

Ik heb goede ervaringen met DigiTrust. Ze komen op mij over als een betrouwbare partner en hebben kennis van zaken.

Fijne samenwerking. Snel schakelen en kundige auditors.

Over het algemeen tevreden over DigiTrust. Communicatie gaat snel en direct via de lead auditor. Dit scheelt veel wachttijd. De audit verliep soepel en met een relaxte sfeer. Hierdoor ontstond en... Over het algemeen tevreden over DigiTrust. Communicatie gaat snel en direct via de lead auditor. Dit scheelt veel wachttijd. De audit verliep soepel en met een relaxte sfeer. Hierdoor ontstond en was er ruimte voor natuurlijke gesprekken.

Wij vinden DigiTrust een hele fijne en professionele partij. Inmiddels hebben wij 3x een audit laten uitvoeren door DigiTrust. De vragen zijn duidelijk, de opmerkingen zijn helder, we lopen er... Wij vinden DigiTrust een hele fijne en professionele partij. Inmiddels hebben wij 3x een audit laten uitvoeren door DigiTrust. De vragen zijn duidelijk, de opmerkingen zijn helder, we lopen er altijd vrij vlot doorheen en er is altijd ruimte voor een kleine onderbouwing en/of discussie. Wij kunnen DigiTrust zeker aanbevelen wanneer het in ons geval om ISO27001 gaat.

De planning loopt moeizaam, maar de audit zelf hebben we als positief ervaren. Vanwege ziekte is de audit verzet, waardoor er een andere auditor toegewezen op een ander moment. De nieuwe planning is... De planning loopt moeizaam, maar de audit zelf hebben we als positief ervaren. Vanwege ziekte is de audit verzet, waardoor er een andere auditor toegewezen op een ander moment. De nieuwe planning is lastig om in te plannen, wat pas over10-12 maanden is

Goede ervaringen in het algemeen. Duidelijke communicatie en afspraken.