Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Ton

Altijd levering de volgende dag. Redelijke prijzen. Website kan beter.

Goedemiddag ,
Bedankt voor je review. Graag horen wij wat we nog kunnen verbeteren aan onze website. Kun je ons hier een mailtje over sturen klantenservice@dieetwebshop.nl
Groet Team...
Groet Team Dieetwebshop

De bestelling is vlot verlopen. De levering is blijkbaar gebeurt zonder dat ik hierover op de hoogte was en toen ik niet thuis was. Toen ik jullie diensten dagen later hierover contacteerde, werd me... De bestelling is vlot verlopen. De levering is blijkbaar gebeurt zonder dat ik hierover op de hoogte was en toen ik niet thuis was. Toen ik jullie diensten dagen later hierover contacteerde, werd me meegedeeld dat de levering na 1 werkdag zou geschieden, terwijl deze termijn toen al overschreden was en ik bestelling toevoegde en toch kon ik zelf de stappen zetten en heb ik hierdoor nog eens telefonische kosten gehad.
Toen ik mijn pakje eindelijk ontving, was de doos beschadigd, gelukkig was de inhoud intact.
Bij het nakijken van mijn bestelling merkte ik dat 2 doosjes, elk met 15 repen, een vervaldatum hebben van 04/04/2024 en 05/2024. Er zijn nog een aantal aparte repen die dezelfde vervaldatum hebben, hetgeen betekent dat ik bijna dagelijks dezelfde repen moet innemen om de vervaldatum niet te overschrijden.
Vooral door het laatste ben ik erg ontgoocheld.
Mijn bestelling was voor bijna 200€ en ik heb verschillende repen aangekocht om te variëren maar door de beperkte vervaltijd zal dit me de komende maanden niet echt lukken.
Het is mijn eerste keer dat ik bij Dieetwebshop bestel en ik heb hierdoor niet zo'n goede ervaring. De grootste reden waarom ik bij Dieetwebshop bestelde was door de grote keuze die geboden wordt maar ik twijfel of ik nog zou bestellen. Ik heb echt niet gevoel gehad dat ik een goede service ontving.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat DHL de dag na je bestelling een poging heeft gedaan tot bezorgen maar dat er niemand thuis was, het pakket is daarom naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt gegaan waar het de volgende dag beschikbaar was.
Producten met een houdbaarheidsdatum korter dan 3 maanden prijzen wij af en dit vermelden we ook op de website. Ik zie dat dit bij een aantal producten die je hebt besteld ook het geval was. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien.
Ik stuur je nog even een mail met hopelijk een passende oplossing .

Janoushka Van de geest

Mooie producten. beschrijving en gebruikershandleiding niet optimaal!

Joke van Keimpema

Prima, vlotte levering, netjes verpakt

Ik heb meerdere keren besteld bij Dieetwebshop, en altijd tot volle tevredenheid.

odiel zuidema v doornik

Tot op heden goede ervaringen

Elien Pieters

Niet klantvriendelijk.

Goedemiddag ,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Ik zie dat je vanmorgen een mail gestuurd hebt waar we op hebben gereageerd en we hebben je ook nog proberen te bellen. Graag horen we van je hoe je het anders had willen zien, Kun je ons hierover een mail sturen? Dat kan naar klantenservice@dieetwebshop.nl . Dan gaan we kijken naar een passende oplossing.

Ann Hauspie

Zeer vlotte levering

Ik ben zeer tevreden. De producten zijn prima, levering snel.
Op een punt na.
Ik ben zeer tevreden. De producten zijn prima, levering snel.
Op een punt na.
Toen ik voor de eerste keer wilde bestellen voerde ik de code voor korting in. Deze bestelling werdt onderbroken, doordat iets anders mijn aandacht nodig had.
Toen ik alsnog wilde bestellen werkte de code niet meer.
Graag zou ik alsnog een code ontvangen voor deze korting.
Ik heb via app en telefoon contact met jullie proberen te zoeken hierover, maar beide werden niet beantwoord.

Goedemorgen,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de kortingscode het niet meer deed. Ik kan hier geen eerder bericht over vinden. Ik stuur je even een mailtje met een nieuwe code....
Goedemorgen,
Fijne dag gewenst