Product informatie op de website
Klantenservice na uw bestelling
Aanbod / assortiment

Mac van Galen

Prima, snelle levering

Jolanda Voorpyl

Goede service snelle levering

Ingrid Lucas

Goede, nette en snelle levering en ook nette en juiste antwoorden op mijn vragen.

Lucky.Emilie

Ruim aanbod, goede acties, snelle bezorging.

EvdHeuvel

Snelle levering! Probleem betaling achteraf. Geen betaalverzoek ontvangen. Vraag hierover gesteld. Geen antwoord. Nu aanmaning per post met €22,00 incassokosten. Over gebeld. Zonder resultaat.... Snelle levering! Probleem betaling achteraf. Geen betaalverzoek ontvangen. Vraag hierover gesteld. Geen antwoord. Nu aanmaning per post met €22,00 incassokosten. Over gebeld. Zonder resultaat. Sturen door naar foutief telefoonnummer. Jammer!

Reactie Dieetwebshop:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een aanmaning hebt ontvangen vanuit Riverty. Ik kan geen eerdere communicatie hierover vinden in onze klantenservice? Voor vragen over betalingen / verzoeken kun je het beste contact opnemen met Riverty.
Sorry voor het ongemak.
Groet Team Dieetwebshop

Henk Nijkamp

Het werd optijd geleverd alleen had ik het niet meer nodig
Retour sturen koste me we €7,95
Dus ik bestel bij jullie niet snel weer wat

Reactie Dieetwebshop:

Goedemiddag ,
Goedemiddag ,
Bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over ons retourbeleid. Indien producten retour worden gestuurd zijn we helaas genoodzaakt de kosten hiervan in rekening te brengen. Dit geldt natuurlijk niet als er daadwerkelijk iets mis is met de producten. Dit staat zo ook in onze voorwaarden .
Sorry voor het ongemak
Groet Team Dieetwebshop