Aad Roeleveld

Prima kontakt, duidelijke offerte, komen gewoon de afspraken na. Ontruiming liep prima en de woning zag er bij de uiteindelijke oplevering netjes uit.

Stephan

Rustige duidelijke communicatie vooraf. Werken en prijs zijn volgens afspraak.

Fijn allemaal 👍🏼

Familie van Velzen

Zeer prettige communicatie en een duidelijke offerte met de afspraken. Vriendelijke mensen die meedenken en ontzorgen.

Marcel Levi

Prima bedrijf, goede communicatie, punctueel en goed werk geleverd

Frans groenhuijzen

Geweldige ervaring nu voor de tweede keer .eerste keer ontruiming
sterfgeval tweede keer verhuizing. Een dag voor de verhuizing kwamen twee dames de boel inpakken ,top.
Tweede dag...
Geweldige ervaring nu voor de tweede keer .eerste keer ontruiming
Tweede dag verhuizen ,wat een goed samenwerkend team.
Weer een geweldige ervaring , aanrader.

diepenbrock

Goed, er werd snel en doelmatig gewerkt.
de rekening was wel hoger dan de oorspronkelijke schatting van
desta, maar in onze ogen niet onredelijk hoog.

Sandra Lohuis

Gemengde gevoelens. De uitruiming ging erg goed, maar de financiële afhandeling viel erg tegen.
33,6% van de totale som EXTRA voor de nacalculatie is echt buitensporig veel in mijn optiek. We kregen een tegemoetkoming dus dat was weer positief. Toch een erg hoog extra bedrag.

H. Meindersma

Alles prima!

Wijnen

Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Woning leeg en schoongemaakt opgeleverd. Prima bedrijf, een aanrader.