Prive

Heel professioneel

Particulier

De eerste contacten waren meteen prettig en professioneel met een persoonlijk touch. Offerte uitgebreid en het werk is snel efficiënt en goed uitgevoerd. De medewerkers waren vriendelijk en efficiënt

Heitlager

Heel goede ervaring. Communicatie, offerte, uitvoering. Allemaal even keutelig. Duidelijk en helder in de communicatie. Het opruimwerk snel en netjes.

A.J. Mul

Prima, van eerste kennismaking tot en met de eigenlijke ontruiming

J.E. Goudswaard

Communicatie: prima
Offerte: redelijk
Mensen: geweldig
Uitvoering werk, kwaliteit van service: ondanks door ziekte uitvallen van medewerkers prima in goede sfeer, oplossingen geboden!...
Communicatie: prima
Offerte: redelijk
Mensen: geweldig
We zijn heel blij dat we met Desta in zee zijn gegaan.

Anneke

Helemaal prima.

grotenhuis/forger

Onze ervaring met DESTA is zeer positeif. Waarom? De begeleiding zowel als de uitvoering waren attent, met aandacht voor recycling en kostenbesparend gedaan. Vooral hun zoeken naar instanties die... Onze ervaring met DESTA is zeer positeif. Waarom? De begeleiding zowel als de uitvoering waren attent, met aandacht voor recycling en kostenbesparend gedaan. Vooral hun zoeken naar instanties die onze spullen, die niet verkoopbaar maar toch in goede staat waren, te hergebruiken was echt uniek voor hun aanpak. Op onze tussenstijdse vragen werd steeds snel en meedenkend gereageerd. De offerte zowel als de uiteindelijke rekening waren voor het gedane werk laag te noemen. Op alle onderdelen stak hun kwaliteit/prijs boven andere aanbieders uit.

Yvonne van Os

Perfecte service, van begin tot einde.