Beppie Brood

Ik ben zeer tevreden. Goede communicatie met het bedrijf. Offerte prima. Erg fijne mensen die de klus uitvoerden. Gingen rustig en zeer zorgvuldig te werk, uitstekende kwaliteit

Vlaming

Goed.. rustig en compleet… weinig omkijken naar

Werner Schmidt

Helder contact, uitvoering met respect voor de omgeving en volgens afspraak netjes uitgevoerd.

Caroline ten Brink

Ontruiming en verhuizing zijn prima verlopen. Zeer professioneel gedaan. Dat bleek ook uit positieve eindinspectie door woningbouw. Alle lof voor de medewerkers, de contactpersoon en de medewerkers... Ontruiming en verhuizing zijn prima verlopen. Zeer professioneel gedaan. Dat bleek ook uit positieve eindinspectie door woningbouw. Alle lof voor de medewerkers, de contactpersoon en de medewerkers die ontruimden en verhuisden. Prima communicatie en service. De medewerkers waren erg aardig, zeer klantvriendelijk en deskundig en professioneel. Offerte: Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom ik ben zeer tevreden en heeft mij veel werk uithanden genomen.

van Hofwegen

Desta gaat bijzonder respectvol en professioneel om bij het helpen van mensen die moeite hebben hun woning opgeruimd en schoon te houden. Mijn vader heeft hier jarenlang geen hulp bij willen... Desta gaat bijzonder respectvol en professioneel om bij het helpen van mensen die moeite hebben hun woning opgeruimd en schoon te houden. Mijn vader heeft hier jarenlang geen hulp bij willen accepteren en was erg onrustig over het idee dat zijn huis opgeruimd zou gaan worden. Hij is goed gerustgesteld en er is zeer respectvol met hem en zijn spullen omgegaan. Hij was achteraf erg blij dat we hulp hebben ingeschakeld en opgelucht dat het zo goed verlopen was. Ik zou Desta bij iedereen aanraden die op zoek is naar een bedrijf voor woningontruiming of hulp bij het opruimen van een vervuild huis.

de Voogd

Prettig contact

Schostra Beheer BV

Alles keurig in orde en op tijd

Van der Borden Vastgoedprofessionals

Duidelijke communicatie, snel schakelen. Helaas dit keer een misverstand ontstaan waardoor woning niet was schoongemaakt, dat heeft voor wat vertraging gezorgd. Voor de rest is het werk prima... Duidelijke communicatie, snel schakelen. Helaas dit keer een misverstand ontstaan waardoor woning niet was schoongemaakt, dat heeft voor wat vertraging gezorgd. Voor de rest is het werk prima uitgevoerd.

M. Kroon

Zeer tevreden over de communicatie en werkwijze van Desta. Ze nemen echt veel werk en zorgen uit handen. Ik kan het bedrijf van harte aanbevelen.

Ineke Ruiter

In alle opzichten prima.