A. van Gogh

Alles prima, behalve dat ze de paarse bank zó uit elkaar hadden gehaald dat hij niet meer te gebruiken was. dat had anders gekund.

Erwin B. Bartman

Snelle en duidelijke communicatie. Vriendelijke medewerkers. Denken in mogelijkheden.

Peter

De van tevoren gemaakte afspraken inzake de ontruiming en vastgelegd in een offerte worden nagekomen. Het huis wordt snel en netjes leeg opgeleverd.

Alexander

Erg goed, snelle en complete offerte, vriendelijk en behulpzaam team, hard werkend, doen wat ze zeggen

Adema

Heel zorgvuldig en netjes. Goede afspraken en communicatie.

Van Rooij

De communicatie verloopt vlot, de offerte was zeer uitgebreid en exact volgens het gevraagde. Tijdens de werkzaamheden was de huurbaas aanwezig. We hebben alleen maar gehoord “ wat een hardwerkende... De communicatie verloopt vlot, de offerte was zeer uitgebreid en exact volgens het gevraagde. Tijdens de werkzaamheden was de huurbaas aanwezig. We hebben alleen maar gehoord “ wat een hardwerkende en aardige mensen hebben ze daar in dienst”. We hebben een keurig leeggehaalde en opgeruimde woning aangetroffen.

Over het algemeen goed met een paar kanttekeningen. Meerdere dingen waren niet uit de woning verwijderd terwijl dit wel in de afspraken stond. Toen ik dit kenbaar maakte werd daar eigenlijk niet op... Over het algemeen goed met een paar kanttekeningen. Meerdere dingen waren niet uit de woning verwijderd terwijl dit wel in de afspraken stond. Toen ik dit kenbaar maakte werd daar eigenlijk niet op gereageerd.

J.R.Ket

Zeer goed precies uitgevoerd zoals afgesproken

Kubus

Super bedrijf. Komen de afspraken na en werken netjes.