Bezorging & Levertijd
Product
Website

Willeke

Voldoet aan mijn verwachting. Geen wondermiddel, maar wel ondersteunend en verzorgend.

Anne

Ik had anamel besteld voor de klachten waarvoor bedoeld. Maar daarna bestelde ik dermel voor exeem en blijkt deze zalf dezelfde ingredienten te bevatten als anamel alleen per gram veel goedkoper.... Ik had anamel besteld voor de klachten waarvoor bedoeld. Maar daarna bestelde ik dermel voor exeem en blijkt deze zalf dezelfde ingredienten te bevatten als anamel alleen per gram veel goedkoper.
Wel wat verwarrend.

Merel

Super fijne ALHYDRAN crème! Smeert super uit, trekt snel in en herstelt mijn huid direct. Een echte aanrader! Ik gebruik het tegen een droge, rode huid, maar ook als ik jeuk plekjes heb.... Super fijne ALHYDRAN crème! Smeert super uit, trekt snel in en herstelt mijn huid direct. Een echte aanrader! Ik gebruik het tegen een droge, rode huid, maar ook als ik jeuk plekjes heb. Bijvoorbeeld door muggenbeten of huidirritaties tijdens het werken in de tuin.

José Spekschoor

Tegen de jeuk helpt het goed, niet zozeer tegen de vlekjes.

w.h.m van geffen

Analmel heeft mij goed geholpen met mij aambeien ik heb er geen last meer van . geen irritaties meer . ik zal het blijven kopen .