Bezorging & Levertijd
Product
Website

Linda Spruit

De AT-14 shampoo werkte bij mij altijd heel goed tegen de eczeem. Helaas is deze al heel lang niet leverbaar. Nu de lotion geprobeerd. Helaas verergerde dit de eczeem enorm.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Linda,
Beste Linda,
Wat vervelend dat de AT14-hoofdhuidlotion bij u het eczeem verergerde. Helaas kunnen wij niet aangeven waardoor dit bij u veroorzaakt werd. De AT14-hoofdhuidlotion is in principe geschikt bij een jeukende, schilferende en/of droge hoofdhuid. De ingrediënten in AT14 hoofdlotion dragen ook bij aan het herstel van de juiste balans in de talg van uw hoofdhuid.
Wij weten nog niet precies wanneer de AT14-shampoo weer beschikbaar is, maar de verwachting is dat dit niet lang meer gaat duren.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Dermatologie-winkel

Mirjam van den Heuvel

Helaas is de shampoo niet te krijgen, terwijl het advies is dit samen met de hoofdhuidcreme te gebruiken.

Anna

De AT14 producten die ik al gekocht heb zijn goed. Spijitg genoeg zijn alle shampoo's van AT14 al maanden niet voorradig.

Sam

Sinds ik AT 14 gebruik heb ik nooit meer hormoonzalf hoeven gebruiken. Geen eczeem meer gehad. En de vernieuwde gezichtscrème is echt heel fijn.

Uschi Thoma

Ik ben het pas een paar dagen aan het gebruiken dus kan er nog niets over zeggen.

J vd M

Anamel, zou de beste zalf zijn die er is. Mijn ervaring is dat het niet beter werkt dan theranal of spertie, oftewel zeer matig. Het is wel 4x duurder. € 15,- voor een minitube van 15 g. Dat is €... Anamel, zou de beste zalf zijn die er is. Mijn ervaring is dat het niet beter werkt dan theranal of spertie, oftewel zeer matig. Het is wel 4x duurder. € 15,- voor een minitube van 15 g. Dat is € 1.000,- / kg !

Julia Segers

Van alles geprobeerd niets hielp, anamel werkt perfect voor mij 😘

Marion Landheer

Best prijzig. Ik werd verrast door het formaat tubetje. Zo klein

Louise Verbree

Ik heb de zalf voor mijn dochtertje van 1,5 jaar gebruikt. Ze heeft constitioneel eczeem. We hebben de zalf 1,5 week gebruikt. Helaas kwam de eczeem na 1,5 week zo erg weer terug dat ik toch de... Ik heb de zalf voor mijn dochtertje van 1,5 jaar gebruikt. Ze heeft constitioneel eczeem. We hebben de zalf 1,5 week gebruikt. Helaas kwam de eczeem na 1,5 week zo erg weer terug dat ik toch de zalven van de huisarts weer ben gaan gebruiken. Ik had gehoopt dat dit goede resultaten zou hebben maar het valt tegen. Het is wel een prettige zalf om mee te smeren. Je krijgt een kleine tube waar je regelmatig mee moet smeren. Het is dus snel op en de zalf is zeer prijzig. Helaas het resultaat ook niet wat we hadden gehoopt.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Louise,
Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daarom geven we je graag wat aanvullende informatie. Ook hebben we contact gezocht via de mail....
Beste Louise,
DerMel is een huidzalf op basis van zuivere honing bedoeld voor oppervlakkige en geïnfecteerde wondjes door o.a. eczeem. Eczeem is (zoals u ongetwijfeld weet) een onderliggende huidaandoening. Dermel kan helpen om klachten van eczeem, zoals wondjes en jeuk te verminderen, maar het kan de onderliggende huidaandoening niet wegnemen.
Mocht u aanvullende vragen of opmerkingen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
Dermatologie-winkel.nl