Bezorging & Levertijd
Product
Website

Willemijn

Hele fijne producten voor mijn zeer gevoelige (hoofd)huid. Snelle levering, goed verpakt

CS

Had een “schaafwond” die niet wou genezen (5 weken). Na een paar dagen gebruik van het dermel zalfje is het eindelijk genezen! Kan het iedereen aanraden.

Deborah Klumperbeek

Mijn huid kan de zalf die volgens mij alleen hier wordt verkocht goed verdragen en deze zalf helpt de eczeemhuid goed te beschermen. Life saver!

Els Wolters

Deze zalf is geweldig zelfs bij mijn huisarts doorgegeven voor patienten

Ilse Voorham

Shampoo voelt heel vies aan. Alsof je je haar met normale zeep wast. Je haar gaat naar touw voelen. De lotion maakt je haar heel vet. Allebei een flinke miskoop. Jeuk op mijn hoofdhuid wordt ook... Shampoo voelt heel vies aan. Alsof je je haar met normale zeep wast. Je haar gaat naar touw voelen. De lotion maakt je haar heel vet. Allebei een flinke miskoop. Jeuk op mijn hoofdhuid wordt ook niet minder....

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Ilse,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent.
Beste Ilse,
Bedankt voor je beoordeling. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent.
Om erachter te komen wat het probleem precies en hoe we deze kunnen aanpakken hebben we je een mail gestuurd. We hopen dan ook samen tot een oplossing te komen.
We wensen je een fijne dag toe,
met vriendelijke groet,
Dermatologie-winkel

Jacobs

Ben al enkele jaren aan het wachten op de gezichtcreme maar jullie houden iedereen maar aan het lijntje. Ik adviseer bipharma, koelzalf zonder rozenolie . Hoop dat jullie dit publiceren want mensen... Ben al enkele jaren aan het wachten op de gezichtcreme maar jullie houden iedereen maar aan het lijntje. Ik adviseer bipharma, koelzalf zonder rozenolie . Hoop dat jullie dit publiceren want mensen met een wolven allergie ( cetearyl l hebben al zo weinig om te smeren.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste mevrouw Jacobs,
Beste mevrouw Jacobs,
Bedankt voor uw reactie. We snappen dat het teleurstellend is dat de gezichtscrème al een tijdje niet op voorraad is. We zijn echter druk bezig met het verbeteren van de formule. Dit kost helaas best veel tijd, en is de rede waarom het niet op voorraad is. We hebben u een mail gestuurd met verdere toelichting.
Bedankt voor uw begrip. Mocht u aanvullende vragen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Lisa

Ik merkte kort na gebruik al een zeer positief effect

Willeke

Voldoet aan mijn verwachting. Geen wondermiddel, maar wel ondersteunend en verzorgend.