Bezorging & Levertijd
Product
Website

Marion Landheer

Best prijzig. Ik werd verrast door het formaat tubetje. Zo klein

Louise Verbree

Ik heb de zalf voor mijn dochtertje van 1,5 jaar gebruikt. Ze heeft constitioneel eczeem. We hebben de zalf 1,5 week gebruikt. Helaas kwam de eczeem na 1,5 week zo erg weer terug dat ik toch de... Ik heb de zalf voor mijn dochtertje van 1,5 jaar gebruikt. Ze heeft constitioneel eczeem. We hebben de zalf 1,5 week gebruikt. Helaas kwam de eczeem na 1,5 week zo erg weer terug dat ik toch de zalven van de huisarts weer ben gaan gebruiken. Ik had gehoopt dat dit goede resultaten zou hebben maar het valt tegen. Het is wel een prettige zalf om mee te smeren. Je krijgt een kleine tube waar je regelmatig mee moet smeren. Het is dus snel op en de zalf is zeer prijzig. Helaas het resultaat ook niet wat we hadden gehoopt.

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Louise,
Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Daarom geven we je graag wat aanvullende informatie. Ook hebben we contact gezocht via de mail....
Beste Louise,
DerMel is een huidzalf op basis van zuivere honing bedoeld voor oppervlakkige en geïnfecteerde wondjes door o.a. eczeem. Eczeem is (zoals u ongetwijfeld weet) een onderliggende huidaandoening. Dermel kan helpen om klachten van eczeem, zoals wondjes en jeuk te verminderen, maar het kan de onderliggende huidaandoening niet wegnemen.
Mocht u aanvullende vragen of opmerkingen hebben, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.
Dermatologie-winkel.nl

Josefien

Super makkelijk en snel bestellen. Bij levering een goede uitleg over hoe het product te gebruiken.

Charlotte

Enorm blij met producten van AT14 die écht allergievrij zijn. Maakt het leven een heel stuk fijner.
Wel heel heel erg jammer dat de dagcréme al enorm lang niet op voorraad is, ondertussen ook de bodycréme niet op voorraad en zo smeer ik nu al een paar maanden handcréme op mijn gezicht. Niet heel ideaal. Ik hoop dat daar wel snel verandering in komt want voelt een beetje als blij zijn met een dode mus. Dat wat mijn huid echt goed doet is er maar ook weer niet.

José Spekschoor

Werkt goed voor exceemvlekken en irritatie/ jeuk.

hps van lohuizen

Overzichtelijke website. Snelle levering.

Joke

Goede producten die ook echt doen wat ze zeggen te doen, snelle levering!