Bianca

Tijdens mijn twee bezoeken aan De Bruidshoek ben ik ontzettend fijn geholpen door één van de medewerkers. Ik kreeg alle ruimte om mijn eigen keuzes te benoemen, werd om mijn gemak gesteld en op een... Tijdens mijn twee bezoeken aan De Bruidshoek ben ik ontzettend fijn geholpen door één van de medewerkers. Ik kreeg alle ruimte om mijn eigen keuzes te benoemen, werd om mijn gemak gesteld en op een professionele (en persoonlijke) manier geholpen.

Persoonlijke, eerlijke en vrolijke aandacht.

Ryanne

Hier mijn bruidsjurk uitgezocht. Geholpen door Vanessa. Ervaring was echt super! Goed geholpen en geslaagd voor DE jurk. Gezelschap vond het ook een zeer geslaagde middag.

Klantvriendelijkheid, erg persoonlijk en denken echt met je mee.

Bij De Bruidshoek geweest voor een trouwjurk. Had al vele jurken (en winkels) gehad, dus had de hoop een beetje opgegeven.

Heel goed geholpen. Rustige aanpak, meelevend, meedenkend. Lieten me af en toe ook even alleen met mijn gezelschap, zodat je toch iets vrijer kunt overleggen. Dit had ik nergens anders meegemaakt.

Geweldig

Aandacht verkoopster!

April

Fijne service, altijd aandacht voor de bruid en niks is ze te gek

Mooie winkel, welkom gevoel, veel voorraad

Fijn geholpen door mensen die verstand hebben van trouwjurken😉

Alexandra

Love love love. Found my dress!!!!

Good knowledge of consultants, large variety and good people skill

Christa Figee

Het was een fijne ervaring. Betrokken eigenaren. Behulpzame, vriendelijke werknemers. Mooie winkel.

Grote winkel, maar door de inrichting toch een persoonlijke plek voor mijn familie en mij.

Leuk telefonisch contact vooraf.

Er hangt een hele fijne en ontspannen sfeer in de winkel, die direct te voelen is bij binnenkomst. Het passen van jurken is natuurlijk al een feestje en soms een beetje spannend, maar in deze winkel... Er hangt een hele fijne en ontspannen sfeer in de winkel, die direct te voelen is bij binnenkomst. Het passen van jurken is natuurlijk al een feestje en soms een beetje spannend, maar in deze winkel voel je je ook nog eens echt op je gemak. De sfeer in deze winkel en het fijne personeel hebben een hele goede indruk op ons achtergelaten waardoor ik deze winkel aan iedereen kan aanraden.

Heel aardig personeel en iedereen denkt goed mee. Voor mij was de optie om mijn eerste favoriete jurk naar de winkel te laten komen heel fijn. Op die manier kon ik de twee jurken heel goed... Heel aardig personeel en iedereen denkt goed mee. Voor mij was de optie om mijn eerste favoriete jurk naar de winkel te laten komen heel fijn. Op die manier kon ik de twee jurken heel goed vergelijken.

Romy

Een hele leuke ervaring om mijn droomhuwelijk te vinden. Ze luisteren goed naar wat je wilt en wat je ook zeker niet wilt. Met het budget werd goed rekening gehouden.

Kijken goed naar je lichaamsbouw, luisteren naar je wensen en gaan niet het budget over.