Bram van Tol

Ik kreeg op mijn kop ( op een vriendelijke manier) dat ik de toegang naar het wespennest had dicht gemaakt met pu-schuim en tape! Niet doen zexht Marco tegen mij, ze gaan dan op zoek naar een weg... Ik kreeg op mijn kop ( op een vriendelijke manier) dat ik de toegang naar het wespennest had dicht gemaakt met pu-schuim en tape! Niet doen zexht Marco tegen mij, ze gaan dan op zoek naar een weg naar binnen met de kans dat ze je huis binnen vliegen. Vervolgens heeft hij wat spray in en om het wespennest ingespoten en ik ben nu alweer 10 dagen geen wesp meer gezien.

E. van Drie

Zeer tevreden. Deskundig advies gekregen. Binnen een dag al ter plaatse

Wilmy

De telefoniste klonk niet geheel overtuigend maar Marco de wespenbestrijder heeft dit ruim goed gemaakt. Wespen verdwenen niet gelijk maar na telefoontje met hem en duidelijke uitleg was er... De telefoniste klonk niet geheel overtuigend maar Marco de wespenbestrijder heeft dit ruim goed gemaakt. Wespen verdwenen niet gelijk maar na telefoontje met hem en duidelijke uitleg was er vertrouwen om het even af te wachten. Met resultaat!

R. Toorenvliet

Na melding van wespenoverlast kwam Fabiola Vast razend snel ter plaatse en na het vinden van het wespennest kwam zij tot aktie en wist het nest "uit te schakelen". De uitvoering en het resultaat... Na melding van wespenoverlast kwam Fabiola Vast razend snel ter plaatse en na het vinden van het wespennest kwam zij tot aktie en wist het nest "uit te schakelen". De uitvoering en het resultaat overtreft onze verwachtingen. Haar service en professionaliteit zijn excellent! Een aanrader voor iedereen met ongedierte- overlast.

Ineke Post

Ronduit positief. Binnen het afgesproken tijdraam was mevrouw er en loste het probleem op.

Gino

De Bestrijdingsbrigade ingeschakeld vanwege een wespennest in de gevel.
De Bestrijdingsbrigade ingeschakeld vanwege een wespennest in de gevel.
Er kon direct een bestrijder langskomen op de voor mij gewenste datum. Dag van te voren werd ik gebeld voor een tijdsindicatie.
Bestrijder was op tijd, vriendelijk en gaf voldoende informatie. Binnen twee dagen bijna geen wesp meer te zien!

Geluk

Een hele goede toelichting en een erg vriendelijke mevrouw.

A van der Weerden

Wij hadden een flink wespennest in onze dakkapel. Na de eerste keer zag het er goed uit, maar toch kwamen de wespen deels terug. Na contact kwamen ze gelijk een dag later weer en hebben het nogmaals... Wij hadden een flink wespennest in onze dakkapel. Na de eerste keer zag het er goed uit, maar toch kwamen de wespen deels terug. Na contact kwamen ze gelijk een dag later weer en hebben het nogmaals behandeld. Na deze behandeling warden de wespen weg en niet meer terug gekomen. Nette service en snelle behandeling.

Rob

Afgelopen zaterdag meerdere keren gebeld. Werd niet opgenomen. Voicemail ingesproken maar wordt maar niet terug gebeld. Al om al slecht