F.J.Weijzen

Zeer deskundige aanpak en vlotte uitvoering

M. Eckhardt

Supersnelle en kundige hulp! Zeer betrouwbaar. Aan te raden 100%

BWA Smit-Goede

Snelle en adequate hulp, zelfs zonder dat wij thuis waren. Er werd goed meegedacht hoe dit te regelen.

Ronald

Ons prima geholpen om van de wespen af te komen. Helemaal top!

Janny Bos

Hester moest helaas 2x komen voor wespennesten, maar dat deed ze ook prompt op tijd. En daarbij kon ze (zonder afspraak) ook nog snel een van de buren helpen die een wespennest had.

Jeroen de Blij

Gebeld voor hoornaarsnest, snelle reactie, flexibel ingepland en snel uitgevoerd

Hans Emmerik

Heb gebeld en Amo van Ham stond binnen een half uur voor de deur en heeft snel het wespennest onder een struik in de tuin onschadelijk gemaakt. Perfect!

A. Ipenburg

In de ochtend gebeld voor een wespennest. Ivo stond in de avond al op de stoep. Wespennest is verwijderd en tevens kregen wij tips om ongedierte een stap voor te zijn. Nogmaals bedankt Ivo.

Ilja Koning

Er zat een beginnede wespennest in de tuinstoel kussen kast. Nadat ik had gebeld kwamen ze na 2 uurtjes al langs en hebben deze nest verwijderd. Zeer snelle en eerlijke service.

Wijntjes

Onze buren zagen dar er waarschijnlijk n wespennest onder de dakpannen zat , dus gebeld en de volgende ochtend al iemand in huis . Wat ik erg jammer vind is dat het n groot ! Hommel nest bleek te... Onze buren zagen dar er waarschijnlijk n wespennest onder de dakpannen zat , dus gebeld en de volgende ochtend al iemand in huis . Wat ik erg jammer vind is dat het n groot ! Hommel nest bleek te zijn . Als ik de keuze nog had gehad dan had ik dit niet laten bespuiten. Volgens berichten die ik lees zij hommels vrij onschuldig ( en sommige soorten op de rode lijst .