E.C. Sinnige

Snelle service, zeer professioneel en super vriendelijk

De Koning

Keurig en snel geholpen met het verwijderen van het wespennest. Alleen zit nog steeds te wachten op de factuur die toegestuurd zal worden. Moest wel direct pinnen !!!!!

V. Bouma

Donderdag j.l. afspraak met Fabiola voor muizenoverlast.
Donderdag j.l. afspraak met Fabiola voor muizenoverlast.
Fabiola heeft ons, voor zij aan de slag ging, toegelicht welke stappen zij ging uitvoeren. Ze heeft veel kennis en ervaring. En na haar bezoek waren wij gerustgesteld en al onze vragen beantwoord.

John Blauwendraat

Ik ben geholpen na een tel.afspraak met Wilma.Fabiola kwam.Wat een top vrouwen! Zo goed en vakundig geholpen met garantie.Chapeau voor dit perfecte team!
Groet, John ( Hollandsche Rading)

S. Uzun

Super! Fabiola is een topper! Ze geeft zo goed uitleg denkt mee en kijkt alles na. Daarnaast lost ze op wat ze ter plekke kan oplossen.

Bekhuis

De Bestrijdingsbrigade heeft ons na een telefonische melding dezelfde ochtend nog geholpen. Het wespennest bij de voordeur werd netjes, vlot en effectief bestreden. Wel zo prettig voor de legerende... De Bestrijdingsbrigade heeft ons na een telefonische melding dezelfde ochtend nog geholpen. Het wespennest bij de voordeur werd netjes, vlot en effectief bestreden. Wel zo prettig voor de legerende kleinkinderen die alles van binnenuit konden volgen.

Anne van der Linden

Professioneel afgehandeld

Rensca Kikkert

Snel en vriendelijke service

Daniël Verheij

De Bestrijdingsbrigade heeft een wespennest verwijderd uit onze tuin. Ze reageerden razendsnel op mijn vraag en kwamen de volgende dag al langs. Fijn is de garantie: als het nest na vijf dagen terug... De Bestrijdingsbrigade heeft een wespennest verwijderd uit onze tuin. Ze reageerden razendsnel op mijn vraag en kwamen de volgende dag al langs. Fijn is de garantie: als het nest na vijf dagen terug is, komen ze kosteloos nog eens. Dat was niet nodig, we zijn perfect geholpen!

Ingrid

Top geholpen en goed advies