Bent u tevreden over de klantvriendelijkheid?
Hoe beoordeelt u de kennis van de medewerk(st)ers?
Hoe heeft u het contact met dit bedrijf ervaren?

Agnes en Tom

Talloze meubelzaken bezochten we, voordat we hier terecht kwamen. Wat ons direct opviel was de soort van "gelijkenis" met Eijerkamp. Maar dan een stuk betaalbaarder.
Deze zaak steekt echt met kop en schouders uit boven andere zaken. Hier geen opdringerige verkopers. Wil je advies? Dan krijg je dat en men heeft heel goed door als je nog rustig verder wil kijken. Hier geen afbraakprijzen, maar wel goed advies voor goede meubels.

Wij hadden meerdere meubels nodig. Dit moest wel bij elkaar passen. Wat bleek? Je kunt zelfs (gratis!) gebruik maken van een interieur styliste. Prachtig, hoe zij een tekening op schaal maakte, inkleurde en alle meubels op schaal erin zette. Zo kreeg je echt een goed idee van het resultaat.
Jill hielp ons verder met een bank, stoffen en kleuren. Wat een verademing om geholpen te worden op de manier zoals zij dat deed. Ongedwongen, vol ideetjes en met flair. Ze regelde zelfs wat eten en natuurlijk koffie etc, toen we inmiddels al vele uren verder waren. Ze had helemaal geen haast; het ging erom dat wij goed werden geholpen. Nou, dat is meer dan gelukt!

In deze zaak is zelfs een kleine koffie corner voor een hapje en een drankje. Overigens van hoogstaande kwaliteit.

Al met al een meubelzaak waarvan wij dachten, waar vind je het nog... Zeldzaam fijn om hier te shoppen.

Wat zijn de sterke punten van De Ruijtermeubel?

Ongedwongen, vriendelijk, ruime keus, koffiecorner (samen doorspreken van wat je denkt te willen)

Reactie De Ruijtermeubel:

Beste mevrouw/meneer Agnes en Tom,
Ontzettend bedankt voor deze mooie en uitgebreide review. We willen al onze klanten van goed advies voorzien en een echte woonbeleving laten ervaren, wat fijn om te lezen dat dit ook zo overkomt.
Alvast heel veel plezier van jullie nieuwe interieur.
Kim van Velsen

Score voor De Ruijtermeubel: 4.5/5
Zou u De Ruijtermeubel aanbevelen aan familie en/of vrienden? Ja
Aangekocht product: Bank en stoelen, salontafel, eettafel, eetstoelen,...