Communicatie over uw order
Wijze van verpakken
Eerste indruk van de webshop
Was alle informatie vindbaar
8.2/10
Kwaliteit van de producten
Snelheid van levering
Waren producten goed vindbaar

Goede kwaliteit noten zoals ik heb gewend was op de markt!

Ik zou graag ook verpakking van 250 gram kunnen bestellen ipv 500 gram

1e ervaring webshop, koop normaal altijd bij de olienoot op de markt.

prima

heb de zending via trackingnummer niet kunnen volgen. dit kan beter

Elly

Goede kwaliteit

Producten

Graag vermelding van de inhoud op de verpakking!

Erica

Goeie prijs/kwaliteitverhouding, snelle bestelwijze en levering.

Producten

De goji bessen waren anders dan bij mijn eerste bestelling, wat harder en minder vlezig zeg maar. Wel lekker uiteraard.

Nee, ik ben tevreden!

Hans van den Hurk

Zie beneden

Producten

Beste producten in de markt maar de smaak is absoluut anders (taai soms, minder vers) via de webshop dan van de kraam. Kraam is top. Webshop niet. Echt vreselijk jammer aangezien we maar beperkt... Beste producten in de markt maar de smaak is absoluut anders (taai soms, minder vers) via de webshop dan van de kraam. Kraam is top. Webshop niet. Echt vreselijk jammer aangezien we maar beperkt naar de kraam kunnen. We zullen de webshop alleen nog maar bij uitzondering gebruiken.

Ja, zorg dat het weer echt vers is en laat mensen voorkeuren aangeven. Zoals cashews donker geroosterd etc.

Reactie De Olienoot:

Het spijt ons te horen dat u minder tevreden bent over de producten die via de webshop besteld zijn. Normaal gesproken moet dit niet het geval zijn.
Wij hebben gezien dat u ook enkele producten...
Wij hebben gezien dat u ook enkele producten ongebrand besteld hebt, deze zijn altijd "taaier" dan gebrande noten. Wellicht dat dat niet de bedoeling geweest is en u de gebrande versie had willen bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om de optie te geven hoe donker de noten gebrand moeten worden. Dit kan alleen aan de kraam aangegeven worden.

Snel, vakkundig, goede kwaliteit

Producten

De kwaliteit van de producten is zoals altijd heel erg goed.

A.C. in 't Veld

Duidelijke webaite, snelle levering

ok

op dit moment niet

Hannie Wolbert

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering en de website is verbeterd, top! Gaat wat sneller/makkelijker

Sil van Lint

Goede service, kwaliteit product is goed.

Prima.

Maarten

Ben al meerdere keren zonder resultaat op deze website geweest. Sinds eind juli/begin augustus staat op de homepage een voetnoot (oke beetje flauw woordgrapje) dat de webshop wegens vakantie... Ben al meerdere keren zonder resultaat op deze website geweest. Sinds eind juli/begin augustus staat op de homepage een voetnoot (oke beetje flauw woordgrapje) dat de webshop wegens vakantie gesloten is. Zou goed zijn om te vermelden wanneer de "vakantie" afgelopen is...

Producten

Geen mening over de producten, omdat ik nog geen bestelling heb kunnen plaatsen.